Zoek MDM

Bulletin

problemen met de airconditioning van de Ford Fiesta

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33630 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Fiesta airconditioning problemen
Een ander punt is dat het origineel moet zijn. Vergeet niet dat we hier dat probleem met originele reserveonderdelen hebben. Momenteel zijn er drie modellen: VALEO, AUTOGAMA, een Italiaanse, en de Chinese.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33689 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Fiesta airconditioning problemen
Vriend, de weerstand van de elektro heeft hij niet, hij werkt alleen op hoog, nog iets als ik de lucht aanzet en hem op de belosida 2 of 3 laat staan, koelt hij, maar als ik hem op de 4 zet, lijkt het alsof hij veel lucht blaast, alsof hij niet koelt en alleen maar pure lucht blaast

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33704 door handmatig-mechanisch
Vriend, ik heb hem vandaag naar een andere airco-expert gebracht om hem te laten controleren. De man controleerde het en er lekte een beetje gas, maar het bleef hetzelfde. Hij vertelde me dat het probleem en de reden dat ik de condensor en de verdamper moest vervangen, waren, omdat de ene kant van de leidingen meer koelt dan de andere. Klopt dat? Ik wil niet steeds meer geld uitgeven als ik ze koop en het blijft hetzelfde.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33716 door handmatig-mechanisch
Oké, het is mij overkomen dat ik een verdamper heb geïnstalleerd en de helft daarvan koelt en de andere helft niet. Maar ik denk niet dat dit geldt voor de condensor, want als die de elektromotor op de tweede snelheid heeft, hoeft de druk niet te worden verhoogd en hoeft de koeling niet te stoppen. Controleer nu zorgvuldig of de potloodklep gas door het midden laat uitzetten en niet aan de zijkanten lekt. Controleer de druk of vraag wat die is, dan kan ik je verder helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33726 door handmatig-mechanisch
Vriend, op dit moment gaat de compressor de hele tijd aan en uit, zo gaat hij nu aan en uit. Vanmiddag controleer ik de druk en dan zal ik het je vertellen.