Zoek MDM

Bulletin

ELEKTRISCHE PROBLEMEN CORSA 2002 HATCH BACK

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33545 door handmatig-mechanisch
ELEKTRISCHE PROBLEMEN CORSA 2002 HATCH BACK Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen,

ik heb elektrische problemen met mijn Corsa hatchback uit 2002. Het probleem is als volgt:

de auto start normaal, maar na een paar ogenblikken worden de instrumenten (toerenteller en andere wijzers, dashboardverlichting) donker en werkt de elektrische stuurbekrachtiging op het stuur niet (hij wordt stugger dan een handbediend stuur). De auto slaat niet af en rijdt niet normaal. Soms reset het probleem zich en blijft het dan weer terugkomen.

Ik weet niet wat het zou kunnen zijn, maar ik hoop dat u me kunt helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33549 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: ELEKTRISCHE PROBLEMEN MET DE CORSA HATCH BACK UIT 2002
Uit wat u zei, lijkt het op een vals contact. Controleer of de accupolen schoon zijn, u kunt ze een beetje opschuren en goed vastdraaien. Controleer vervolgens of de auto is geaard voor het chassis, de motor, enz. Controleer in de zekeringkast alle zekeringen en relais en of er geen vals contact is. Ik hoop dat dit u helpt, veel succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33550 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: ELEKTRISCHE PROBLEMEN MET DE CORSA HATCH BACK UIT 2002
Ik heb alle zekeringen al gecontroleerd en de aansluitingen schoongemaakt, maar het probleem blijft bestaan. Ik weet niet of een fout in de bedrading dit kan veroorzaken!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33551 door handmatig-mechanisch
Je zult de hele installatie moeten controleren. Het moeilijkste bij sommige installaties is om te bepalen of de stekker geen vals contact maakt wanneer hij is aangesloten. Je wordt er gek van.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33750 door handmatig-mechanisch
Eh, op basis van de symptomen die je hebt, denk ik dat het een module is die de besturing en de verlichting regelt... hier... je kunt een werkplaatshandboek downloaden: Corsa hatchback, Corsa C en daar vind je de locaties van de modules en waarvoor ze dienen...
Ik hoop dat het je helpt...