Zoek MDM

Bulletin

de motor van de 318TDS vervangen door die van een 325TDS

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33514 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik ben nieuw hier en allereerst wil ik iedereen in deze community begroeten.
Mijn vraag is of iemand de motor van een 318 TDS heeft vervangen door een 325 TDS, of weet iemand hier iets over? Ik heb het dan over goedkeuringen, documentatie, enz. Als iemand informatie kan verstrekken, zou ik die zeer op prijs stellen. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33575 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motor vervangen van een 318TDS naar een 325TDS
Je kunt de BMW-handleidingen op de website vinden. Ik denk niet dat je het over homologatie in Spanje hebt. Ik weet niet hoe je dat in het buitenland regelt...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33593 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motor vervangen van een 318TDS naar een 325TDS
Bedankt voor je reactie, maar wat ik echt nodig heb, is de documentatievereisten kennen zodat mijn 318 TDS de APK kan doorstaan met een 325 TDS-motor, en zodat alles hier in Spanje goedgekeurd wordt. Ik heb op sommige forums gelezen dat het afhangt van het percentage pk-toename; als het niet boven de 30 procent uitkomt, dat soort dingen. Nogmaals bedankt en met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33599 door handmatig-mechanisch
Hallo
, ik weet niet of je er bekend mee bent, maar je kunt het BMWFAQ-forum bezoeken en ik denk dat iemand daar iets soortgelijks heeft gedaan of je misschien wat ideeën kan geven.
Groeten.