Zoek MDM

Bulletin

Het vervangen van de motor van een 318tds door een motor van een 325tds

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33514 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik ben nieuw hier en wil allereerst
iedereen in deze community even gedag zeggen. Mijn vraag is of iemand de motor van een 318 TDS heeft vervangen door een motor van een 325 TDS, of dat iemand er iets over weet, met name over homologatie, documentatie, enzovoort. Ik zou het zeer waarderen als iemand me hierover informatie zou kunnen geven. Alvast bedankt. Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33575 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: motorwissel van een 318tds naar een motor van een 325tds
Je kunt de BMW-handleidingen vinden op hun website. Wat betreft homologatie, ik denk niet dat je het over homologatie in Spanje hebt; ik weet niet hoe dat elders werkt...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33593 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: motorwissel van een 318tds naar een motor van een 325tds
Bedankt voor je antwoord, maar wat ik echt wil weten is welke papieren ik nodig heb om mijn 318 TDS door de ITV (Spaanse APK) te krijgen met een 325 TDS-motor, en om alles hier in Spanje goedgekeurd te krijgen. Ik heb op sommige forums gelezen dat het afhangt van de procentuele toename in pk's, of die niet meer dan 30 procent mag bedragen, en dat soort dingen. Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33599 door handmatig-mechanisch
Hallo,
ik weet niet of je ermee bekend bent, maar je kunt het BMWFAQ-forum eens bekijken; ik denk dat iemand daar iets soortgelijks heeft gedaan of je misschien wat ideeën kan geven.
Groeten.