Zoek MDM

Bulletin

TOYOTA ACHTERDIFFERENTIEEL

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #33486 door handmatig-mechanisch
TOYOTA ACHTERDIFFERENTIEEL Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo collega's, ik heb een probleem met een achterdifferentieel van een Toyota. Er klinkt een brommend geluid. Ik heb de lagers binnenin vervangen, maar ik weet niet hoe het afstellingsproces verloopt. Ik zou het op prijs stellen als jullie weten hoe dit moet, of als jullie een video of een handleiding hebben... Ik zou het op prijs stellen als jullie zouden willen meewerken.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #33489 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: TOYOTA ACHTERDIFFERENTIEEL
Hé maat, het differentieel zit met moeren aan de zijkanten of met vulplaatjes. Nou, als er een moer op zit, moet je een meetklok gebruiken om hem af te stellen. Markeer de kroon in vier delen, die eerder met het aandrijfrondsel zijn gemonteerd. Plaats het instrument in dezelfde differentieelbehuizing en meet het op de vier punten. De meting varieert van 10 tot 18 honderdsten van een millimeter tussen deze metingen. Let op, het zal nooit op alle markeringen dezelfde meting aangeven, daarom is het 10 tot 18. De kroon is niet recht, er zitten schommelingen in. Als het met vulplaatjes is, kan ik je nog steeds helpen...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.