Zoek MDM

Bulletin

Controleer de ontsteking

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33456 door handmatig-mechanisch
Controleer de ontsteking Geplaatst door manual-mecanica
Het Check Point op mijn bedieningspaneel uit 2004 is onlangs gaan branden. Ik heb het laten scannen en er kwam een fout uit met de tekst: "Fuel Evaporative Emission System Control Valve Circuit" (circuit regelklep brandstofverdampersysteem). Ik heb op internet gezocht naar een plek waar ik zo'n klep kan vinden, maar tot nu toe heb ik niets gevonden. Kan iemand mij vertellen wat de oorzaak is van de storing of het defect op mijn bedieningspaneel? Of waar ik die klep kan vinden? Ik zou het erg op prijs stellen. Fijne dag allemaal.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33493 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ontstekingscontrole
Het verwijst doorgaans naar een elektrische connector die zich in de behuizing bevindt. Download de handleiding van de Renault Clio. Twee K4M-motoren. Het is dezelfde motor als de platina.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33525 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ontstekingscontrole
Hartelijk dank, KIKEMEC. Ik heb de handleiding al, maar ik kan hem echt niet vinden. Ik weet niet op welke pagina hij staat. Ik denk dat hij onder de sectie 'Motor' of 'Motorelektronica' staat. Ik blijf toch zoeken, maar met de informatie die je hebt gegeven, wordt het makkelijker voor me. Ik ben je echt dankbaar. Nogmaals bedankt. Fijne dag allemaal. B)