Zoek MDM

Bulletin

HYDRAULISCHE POMP

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33338 door handmatig-mechanisch
Hydraulische pomp , gepubliceerd door manual-mecanica
:( Hallo iedereen op het forum, ik heb een probleem met de stuurbekrachtigingspomp van mijn Accent GLS. Ik heb het lager vervangen omdat het veel lawaai maakte, maar nu pompt de pomp niet genoeg druk en is de besturing extreem zwaar. Kan iemand me helpen? Ik wil graag weten wat het probleem zou kunnen zijn. Bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33347 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: HYDRAULISCHE POMP
Je hebt de sweep-printplaat niet verkeerd om gemonteerd, waardoor er nu geen druk meer wordt opgewekt, maar de motor in de neutrale stand staat?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33356 door handmatig-mechanisch
Hoi Charly. Ik zal je iets vertellen over de tegel waar je het over hebt; die kan maar op één manier in elkaar gezet worden omdat er een mal bij zit. De rest kun je op elke gewenste manier in elkaar zetten; hij heeft geen zijkanten, en daarom trok hij mijn aandacht

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden - 13 jaar en 8 maanden geleden #33361 door handmatig-mechanisch
Ik weet niet zeker of we het over hetzelfde hebben. Ik doel op de schijf met de wisserplaten. Bij de exemplaren die ik heb gedemonteerd, kan de plaat of het vliegwiel meestal worden omgedraaid en raakt deze nergens tegenaan. Vandaar mijn vraag. Verder valt er niet veel te analyseren,
tenzij de wisserplaten niet vrij in de schijf bewegen en de olie niet in het circuit zuigen.
Laatst bewerkt: 13 jaar 8 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33381 door handmatig-mechanisch
Hoi Charly, ja, we hebben het over dezelfde printplaat, maar ik heb nog een test gedaan en de motor in een bocht tot 7500 toeren laten draaien. Toen ik afremde, werkte de stuurbekrachtiging weer. Ik snap er echt niets van, tenzij de klep bij de pompuitlaat vast is komen te zitten en los is gekomen toen er druk op kwam, wat heel goed mogelijk is. Ik waardeer je hulp enorm, vriend. We nemen contact op als je nog vragen hebt. Groetjes!