Zoek MDM

Bulletin

HYDRAULISCHE POMP

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33338 door handmatig-mechanisch
HYDRAULISCHE POMP Gepubliceerd door manual-mecanica
:( Hallo forumleden, ik heb een probleem met de hydraulische pomp van mijn Accent GLS. Ik heb het lager vervangen omdat hij veel lawaai maakte, en nu heeft de pomp niet genoeg druk. De besturing is erg stroef. Kan iemand me helpen erachter te komen wat het zou kunnen zijn? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33347 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HYDRAULISCHE POMP
Heb je de sweepplaat achterstevoren gemonteerd en in plaats van dat er druk ontstaat, is deze neutraal?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33356 door handmatig-mechanisch
Hoi Charly. Ik zal je iets vertellen over de Laqueta. Ik denk dat je me vertelt dat hij maar op één manier in elkaar te zetten is, omdat hij een mal heeft. De rest kan alle kanten op. Hij heeft geen zijkanten. Daarom trekt hij mijn aandacht.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden - 13 jaar en 4 maanden geleden #33361 door handmatig-mechanisch
Ik weet niet of we het over hetzelfde hebben. Ik heb het over de schijf met de spoelplaten. De platen die ik meestal heb gedemonteerd, zijn de plaat of het vliegwiel, die omgedraaid kan worden en niet naar beneden drukt. Daarom is het idee dat er later niet veel te analyseren valt.
Behalve dat de spoelplaten niet vrij in de schijf werken en de olie niet in het circuit slepen.
Laatst bewerkt: 13 jaar 4 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33381 door handmatig-mechanisch
Hoi Charly, ja, we hebben het over dezelfde plaat, maar ik heb nog een test gedaan en de motor in een bocht tot 7500 tpm gebracht. Toen ik gas gaf, begon de besturing weer te werken. Eerlijk gezegd ben ik verbijsterd, tenzij de klep in de uitlaat van de pomp vast is komen te zitten en los is geraakt wanneer hij onder druk komt te staan. Dat is heel goed mogelijk. Vanaf nu bedank ik je hartelijk voor je medewerking, vriend. We blijven op dezelfde manier contact houden voor andere vragen. Een knuffel.