Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 307 HDi 110 pk

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33350 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Peugeot 307 HDi 110 pk

Gerardohuido schreef: Hallo, ik heb een Peugeot 307 HDI 110 pk. Het probleem is dat er, wanneer ik de climate control aanzet, warme lucht uit alle ventilatieopeningen aan de bestuurderskant komt, zelfs op de hoogste temperatuur en snelheid. Aan de passagierskant werkt het wel perfect, via alle ventilatieopeningen.
Een Peugeot-dealer vertelde me dat de reparatie ongeveer € 1.000 zou kosten. Klopt dat? Weet u wat het probleem zou kunnen zijn?

Alvast bedankt.

De weerstand van de ventilatorregelaar is doorgebrand, daarom start de ventilator direct op maximale snelheid wanneer je hem aanzet.
Ik denk niet dat de kosten boven de tweehonderd euro plus arbeidskosten zullen uitkomen; de offerte lijkt me erg duur. Informeer bij andere bedrijven en vergelijk de prijzen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33351 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Peugeot 307 HDi 110 pk

Gerardohuido schreef: Hallo, ik heb een Peugeot 307 HDI 110 pk. Het probleem is dat er, wanneer ik de climate control aanzet, warme lucht uit alle ventilatieopeningen aan de bestuurderskant komt, zelfs op de hoogste temperatuur en snelheid. Aan de passagierskant werkt het wel perfect, via alle ventilatieopeningen.
Een Peugeot-dealer vertelde me dat de reparatie ongeveer € 1.000 zou kosten. Klopt dat? Weet u wat het probleem zou kunnen zijn?

Alvast bedankt.

De weerstand van de ventilatorregelaar is doorgebrand, daarom start de ventilator direct op maximale snelheid wanneer je hem aanzet.
Ik denk niet dat de kosten meer dan tweehonderd euro plus arbeidskosten zullen bedragen; de gegeven offerte lijkt me erg duur. Kijk elders eens rond en vergelijk de prijzen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.