Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet epica DHC 6 cilinder motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33355 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Epica DHC 6-cilindermotor
Hallo, misschien kan ik je hiermee helpen. Vertel me uit welk bouwjaar je Chevrolet komt en kun je me ook het chassisnummer (VIN) van de auto geven? Wat betreft de handleiding: die staat online en je hebt een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Als je iets specifieks nodig hebt, kan ik je hiermee helpen. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33364 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Epica DHC 6-cilindermotor
Hallo, bedankt, de auto is uit 2007, ik weet niet wat het VIN is. Het zou carrosserienummer KL1VM54L67B053917 kunnen zijn, kenteken AE565BM, motor 301519911014LG210181. Ik moet echt weten of de motor vervangen moet worden, gezien de verschillende defecten. Sommigen zeggen dat het de pakkingen zijn die vervangen moeten worden, en de klepslijtage, en zelfs de zuurstofsensoren. Wat vind je daarvan? En ik moet op zoek naar alle reserveonderdelen, die hier erg duur zijn. IK PROBEER ALLES UIT HET BUITENLAND MEE TE NEMEN: MOTORPAKKINGSET, MOTORONDERDELEN, ZUURSTOFSENSOREN, RINGEN, STANDAARDSCHIJVEN, OLIEPOMP, WATERPOMP, COMPRESSORRIEMSET, KASTSET, KLEPPENHUISSENSOREN. IK WEET NIET WAT IK NODIG HEB OM DE AUTO TE REPAREREN. DE AUTO RIJDT HEEL GOED, MAAR ALS HET KOUD IS, IS HET MOEILIJK OM AAN HET MINIMUM TE HOUDEN. KUNT U ME ALS U MIJ KUNT HELPEN MET HET WERKPLAATSHANDLEIDING?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33373 door handmatig-mechanisch
Controleer de motorafstelling grondig. Als er problemen zijn, is de kans groot dat er storingen zijn in het elektronische brandstofinjectiesysteem. De zuurstofsensor is waarschijnlijk vervuild met olie en veroorzaakt problemen. Controleer eerst de mechanische afstelling van de motor voordat u verdergaat met de elektronica.
Blauwe rook: olieverbruik of een laag olieverbruik door zuigerveren en cilinders, klepgeleiders, klepstelen, een verstopte PCV-klep of een verstopt kleppendeksel. Voer grondige motor-, lek- en vacuümtests uit om de exacte oorzaak van het olieverbruik te achterhalen.
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33387 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank, mijn vriend. Ik zal je advies ter harte nemen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #38035 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp van een Chevrolet Epica DHC 6-cilindermotor.
HALLO. VRIEND, ALS JE DE HANDLEIDING VOOR DEZE AUTO HEBT, STUUR HEM DAN NAAR MIJ. IK HOOP HET, EN BEDANKT.