Zoek MDM

Bulletin

verbind frequentie afstandsbediening met auto

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33198 door handmatig-mechanisch
Hoe kan ik de afstandsbediening weer op de auto aansluiten? Het is een Seat Cordoba uit 1998. Hij staat in de gebruikershandleiding.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33222 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Frequentieregeling aansluiten op auto
Ik begrijp je vraag niet?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33238 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Frequentieregeling aansluiten op auto
Ja, ik druk op de afstandsbediening van de auto en de auto gaat niet open omdat de frequentie is weggevallen. Ik moet hem opnieuw aansluiten om hem weer te laten werken, maar ik heb de handleiding niet en weet niet hoe ik dat moet doen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33241 door handmatig-mechanisch
Als het een afstandsbediening voor het alarm betreft, moet u de serviceknop van het alarm vinden. Zet de autosleutel in de ACC-modus (accessoire). Wanneer de dashboardlampjes gaan branden, drukt u op de serviceknop en de knop op uw nieuwe afstandsbediening totdat deze piept en laat u deze vervolgens los. De afstandsbediening is nu geprogrammeerd. Als het een afstandsbediening van een origineel autosysteem betreft, moet u deze naar de serviceafdeling brengen om hem te laten programmeren in de EMC-computer van de auto.