Zoek MDM

Bulletin

verbind frequentie afstandsbediening met auto

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33198 door handmatig-mechanisch
Hoe kan ik de afstandsbediening weer op de auto aansluiten? Het is een Seat Cordoba uit 1998. Hij staat in de gebruikershandleiding.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33222 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: De frequentie van de afstandsbediening met de auto verbinden
Ik begrijp je vraag niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33238 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: De frequentie van de afstandsbediening met de auto verbinden
Ik druk op de afstandsbediening, maar de auto gaat niet open omdat de verbinding verbroken is. Ik moet de verbinding opnieuw tot stand brengen om hem weer te laten werken, maar ik heb de handleiding niet en ik weet niet hoe dat moet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33241 door handmatig-mechanisch
Als het een afstandsbediening is die bij het alarmsysteem is geleverd, moet u de serviceknop van het alarmsysteem vinden. Draai de autosleutel naar de ACC-stand (accessoire). Wanneer de dashboardlampjes aangaan, houdt u de serviceknop en de knop op uw nieuwe afstandsbediening ingedrukt totdat u een piepje hoort. Laat vervolgens beide knoppen los. Dat is alles, de afstandsbediening is geprogrammeerd. Als het een afstandsbediening is van het originele alarmsysteem van de auto, moet u deze naar een servicecentrum brengen om hem in de EMC (computer) van de auto te laten programmeren.