Zoek MDM

Bulletin

Toyota Hilux 2008 distributieriemlampje (uit)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #33196 door handmatig-mechanisch
Toyota Hilux 2008 T-belt Light (Turn off) Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemiddag.
Geachte heren, weet iemand hoe ik het lampje van de distributieriem of de T-balk die op het dashboard verschijnt bij het vervangen van de distributieriem van een Hulix uit 2008 kan resetten en uitschakelen?

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #33261 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Hilux 2008 T-belt Light (Turn Off)
Hallo
, om het lampje van de distributieriem uit te zetten, moet u de riem vervangen. Nadat u de vervanging hebt gedaan,
stapt u in de auto en opent u de schakelaar. Kijk bij de kilometerstand (odo) en het toont u alle gereden kilometers.
Als u dat ziet, sluit u de schakelaar en drukt u op de knop om de kilometerteller met de verzegeling te wissen. Open de schakelaar en tel tot 30 seconden. Laat na 30 seconden de schakelaar los en druk op de knop alsof u met de muis dubbelklikt op het dashboard. Er verschijnt dan 15. Blijf op de knop drukken totdat u weer bij het getal 15 bent. Houd de knop dan even ingedrukt en het lampje is uit.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #33297 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Toyota Hilux 2008 T-belt Light (Turn Off)
Dank je wel, mijn vriend. Je hulp was erg nuttig.
De procedures die je me hebt gegeven, hebben 100% gewerkt.

Ik ben je echt dankbaar.
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #33302 door handmatig-mechanisch
fransisco0909, ik zou graag willen dat je deze procedure in de sectie 'Bekende mechanische problemen' plaatst, zodat andere forumleden hem later kunnen gebruiken. Als het geen probleem voor je is, Clara, laat het me dan weten zodra je het hebt gedaan, zodat ik de publicatie ervan kan toestaan. Er is zeer interessante informatie over veelvoorkomende storingen in voertuigen, alleen de storing en de oplossing per merk, model en bouwjaar. Ik ben er nog mee bezig en ik ben er nog niet klaar mee, maar deze details zijn erg nuttig. Als je me een plezier doet, ben ik je zeer dankbaar. Knuffels en veel succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #33316 door handmatig-mechanisch
Hallo Kikemec,
het onderwerp is al geplaatst in de sectie mechanische problemen.