Zoek MDM

Bulletin

Cavalier 2.4, bouwjaar 1996

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33169 door handmatig-mechanisch
Cavalier 2.4, 1996. Uitgegeven door manual-mecanica
:huh: Hallo allemaal... kan iemand me helpen? Ik moet de aanhaalmomenten weten voor de cilinderkopbouten van een Chevrolet Cavalier 2.4 uit 1996. Ik heb een momentsleutel gekocht, maar ik weet niet hoe ik die moet gebruiken. Het is een Australische Warren & Brown, model 323500, maar ik kan de specificaties nergens vinden, alleen getallen die ik niet begrijp. Alle hulp is van harte welkom. De eenheden zijn: ft-lb... Nm... kgm. Welke van deze drie moet ik gebruiken om het juiste aanhaalmoment aan te brengen? Ik heb er geen verstand van, dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt!.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33209 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Cavalier 2.4 bouwjaar 96
De werkplaatshandleiding vindt u in de sectie 'Handleidingen' op deze pagina. De drie afkortingen die u noemde zijn nuttig, maar afhankelijk van de handleiding kunnen ze in een andere vorm worden weergegeven. ftlb staat voor feet per pound, wat in de monteurswereld meestal gewoon 'pond' wordt genoemd. nm staat voor newtonmeter en kgm staat voor kilogrammeter. Alle momentsleutels worden geleverd met twee of drie maten

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.