Zoek MDM

Bulletin

cavlier 2.4 jaar 96

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33169 door handmatig-mechanisch
cavlier 2.4 jaar 96 Gepubliceerd door manual-mecanica
:huh: Hallo vrienden... kan iemand me helpen? Ik moet het aanhaalmoment weten van de cilinderkopbouten van een 2.4 Cavalier uit '96... eerlijk gezegd heb ik een momentsleutel gekocht, maar ik weet niet hoe ik hem moet gebruiken. Hij is van Australische makelij en is van fabrikant Warren & Brown, model 323500, maar ik kan de specificaties niet vinden, alleen de getallen die ik niet begrijp. Help me alsjeblieft... het is het volgende: FtLb....Nn....Kgm, welke van deze 3 moet ik gebruiken om het aanhaalmoment te bepalen? Ik ben een beetje onwetend over dit onderwerp, ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt, vrienden...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33209 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: cavlier 2.4 jaar 96
De werkplaatshandleiding staat in de handleidingensectie op dezelfde pagina en de drie afkortingen die je noemt zijn nuttig, behalve dat ze, afhankelijk van de handleiding, in een of andere vorm voorkomen. ftlb staat voor feet per pound, wat in monteursjargon meestal gewoon pond wordt genoemd, nm staat voor kilogrammeters en kgm staat voor kilogrammeters. Alle momentsleutels worden geleverd met twee of drie meetwaarden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.