Zoek MDM

Bulletin

problemen met mijn Ford (p1000)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33147 door handmatig-mechanisch
Problemen met mijn Ford (P1000) Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een probleem met mijn Ford. Ik heb hem laten uitlezen en de code is P1000. De OBD-systeem-ready-test is niet voltooid. De motor warmt op, maar de ventilator slaat niet aan. Het is een 1FM V6-cilindermotor uit 2005. Ford Escape. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33226 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met mijn Ford (p1000)
:) Kijk of mijn antwoord helpt. Ik had hetzelfde probleem. Ik heb de temperatuursensor gecontroleerd en die werkte. Daarna heb ik een relais gecontroleerd. In beide gevallen: koop de originele.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33254 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met mijn Ford (p1000)
Het beste is om het correct te repareren, maar soms geven de computers geen signaal om de ventilator te activeren en dan moet de computer eruit gehaald en gerepareerd worden. Een parallelle installatie kan worden gebruikt om de ventilator te laten werken, maar het probleem is dat het controlelampje, als het brandt, blijft branden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33282 door handmatig-mechanisch
Bedankt vrienden voor jullie hulp, ik ga het op die manier proberen. Oké, ik laat jullie later weten wat er gebeurt...