Zoek MDM

Bulletin

problemen met mijn Ford (p1000)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33147 door handmatig-mechanisch
Problemen met mijn Ford (P1000) Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een probleem met mijn Ford. Ik heb hem laten uitlezen en de foutcode is P1000: OBD-systeem gereedheidstest niet voltooid. De motor raakt oververhit en de koelventilator slaat niet aan. Het is een Ford Escape uit 2005 met een 1FM V6-motor. Bedankt voor jullie hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33226 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: problemen met mijn Ford (P1000)
:) Kijk of mijn antwoord je helpt. Ik had hetzelfde probleem. Ik controleerde de temperatuursensor en die werkte. Daarna controleerde ik een relais en dat was het. Koop in beide gevallen originele onderdelen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33254 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: problemen met mijn Ford (P1000)
Idealiter zou het correct gerepareerd moeten worden, maar soms stuurt de computer geen signaal om de ventilator te activeren, wat betekent dat de computer verwijderd en gerepareerd moet worden. Een parallelle installatie is mogelijk om de ventilator te laten werken, maar het probleem is dat het motorstoringslampje, als het brandt, aan blijft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33282 door handmatig-mechanisch
Bedankt vrienden voor jullie hulp, ik ga het op die manier proberen. Oké, ik laat jullie later weten wat er gebeurt...