Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Matrix 2005 CRDI start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33024 door handmatig-mechanisch
Hyundai Matrix 2005 CRDI start niet. Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een Hyundai Matrix CRDI driecilinder uit 2005, die startte maar afsloeg. Het probleem is dat ik de handleiding van de motor nodig heb. Ik heb de brandstofpomp in de olietank gecontroleerd met een externe spanningsbron die brandstof naar het filter stuurt. Wanneer de pomp contact maakt met de plaat, komt er spanning binnen, maar na 3 seconden wordt het spanningssignaal onderbroken. Als ik de pomp blijf starten, wordt hij niet opnieuw geactiveerd; de brandstoffilters zijn vervangen. Wanneer het circuit wordt gespoeld bij de eerste activering van de pomp, start de motor maar slaat dan af. Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn of heeft iemand de handleiding van de motor?
Deze motor heeft een hogedrukpomp, maar het lijkt erop dat er geen tandwielpomp is ingebouwd om olie in het lagedrukcircuit te zuigen, of zou het kunnen zijn dat de elektrische pomp het lage brandstofcircuit voedt?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 dagen geleden #36855 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem dat de Hyundai Matrix CRDI uit 2005 niet startte
Voor zover ik heb gezien, werkt de elektrische pomp alleen wanneer het gaspedaal wordt ingetrapt. Wanneer de motor wordt gestart, blijft het brandstofcircuit werken, maar dan alleen via de opvoerpomp. Als de pomp stopt, kan dit komen doordat er lucht in de pomp komt vóór de hogedrukpomp, of doordat de pomp een lage flow levert. Controleer de brandstofsensor om te zien of deze defect is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 dagen geleden #36856 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem dat de Hyundai Matrix CRDI uit 2005 niet startte
Hoi, hoe gaat het, mijn vriend? Je moet het in die auto vaak scannen. Als het niet aangaat, komt dat doordat de nokkenassensor kapot is.