Zoek MDM

Bulletin

Problemen met de airconditioning in de Ford Fiesta

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33003 door handmatig-mechanisch
Goedemiddag, ik heb een Ford Fiesta 1.6 uit 2002. Het probleem is het volgende: als ik de auto start, start hij prima zonder airconditioning en loopt hij goed, maar soms verliest hij vermogen rond de 80 km/u. Ik geef gas, maar er gebeurt niets; het toerental loopt niet op. Ik moet het gaspedaal loslaten en opnieuw gas geven. Dit gebeurt slechts af en toe. Ook als ik de airconditioning aanzet, hapert de auto als hij stilstaat, alsof hij afslaat, maar dat gebeurt niet. Mij is verteld dat er een klep is die ervoor zorgt dat de auto accelereert wanneer de airconditioning aan staat, maar ik weet niet waar die zit. En als ik gas geef met de airconditioning aan om weg te rijden, hapert de auto en komt er een "pompend" geluid uit het gasklephuis. Ik heb de bougies, bougiekabels, bobine, brandstofpomp en brandstoffilter vervangen, maar dat heeft niets veranderd

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33008 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Problemen met de airconditioning in de Ford Fiesta
U ondervindt problemen met het elektrische systeem van uw airconditioning. Controleer de elektrische signalen. De
boordcomputer van uw auto beschermt zichzelf tegen overspanning, mogelijk veroorzaakt door een stroomstoring.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33013 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Problemen met de airconditioning in de Ford Fiesta
Vriend, hoe controleer ik de elektrische signalen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33021 door handmatig-mechanisch
Koppel de compressor van de airconditioner los

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33029 door handmatig-mechanisch
Het ventiel dat ze noemden is het IAC-ventiel; dat regelt het stationair toerental. Deze ventielen raken meestal vervuild en moeten schoongemaakt worden. Maak ook het gasklephuis schoon