Zoek MDM

Bulletin

problemen met de airconditioning van de Ford Fiesta

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33003 door handmatig-mechanisch
Problemen met de airconditioning van de Ford Fiesta Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemiddag, ik heb een Ford Fiesta uit 2002 1.6. Het probleem is het volgende: als ik hem start, start hij prima zonder de airconditioning aan. De auto rijdt prima, maar soms verliest hij vermogen rond de 80. Ik geef gas, maar niets. Het toerental gaat niet omhoog. Ik moet het gaspedaal loslaten en weer gas geven. Dat is het probleem. Soms is het zo, en als ik de airconditioning aanzet, probeert de auto, als hij stilstaat, uit te schakelen, maar dat lukt niet. Mij is verteld dat er een klep in zit die de auto laat accelereren als ik de airconditioning aanzet, maar ik weet niet waar die zit. Als ik gas geef met de airconditioning aan om de auto te starten, kost het hem energie en komt er pus uit de versnellingscarrosserie. Ik heb de bougies, bougiekabels, bobine, brandstofpomp en brandstoffilter vervangen, maar niets is meer hetzelfde.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33008 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Fiesta airconditioning problemen
PROBLEMEN MET HET ELEKTRISCHE SYSTEEM VAN DE AIRCONDITIONING? CONTROLEER DE ELEKTRISCHE SIGNALEN. DE
COMPUTER VAN UW AUTO BESCHERMT ZICHZELF TEGEN OVERSPANNING ALS GEVOLG VAN EEN MOGELIJKE STROOMUITVAL.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33013 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Fiesta airconditioning problemen
Vriend, hoe controleer ik de elektrische signalen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33021 door handmatig-mechanisch
koppel de airconditioningcompressor los

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33029 door handmatig-mechanisch
De klep waar ze je over vertelden is de IAC-klep. Deze regelt het stationair toerental. Hij raakt meestal vuil en moet schoongemaakt worden. Maak ook het gasklephuis schoon.