Zoek MDM

Bulletin

LUV DMAX 2008, stuiterend in de 5e versnelling.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #32979 door handmatig-mechanisch
LUV DMAX 2008, stuiterend in de vijfde versnelling. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een LUV DMAX 3.5 op benzine uit 2008, nauwelijks gebruikt... 2000 km... en hij is al meerdere keren uit de 5e versnelling gevallen, terwijl hij constant accelereerde bij snelheden tussen de 100 en 130 km/u... kunt u mij wat advies geven... de vrachtwagen is praktisch nieuw, hij is van 2008 tot vandaag opgeslagen geweest... toen hij werd gekocht en in gebruik werd genomen... bedankt voor degenen die iets kunnen bijdragen...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #32983 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: LUV DMAX 2008, stuiterende 5e versnelling.
Kijk of het echt een lage kilometerstand heeft, het enige wat ik kan bedenken is dat het de synchronisatie van de 5e versnelling is die vastzit aan het rondsel waardoor deze verandering kan overslaan, als dat zo is moet je de olie verversen, onthoud dat de LUV's motorolie in de bak gebruiken anders zullen ze blokkeren, herhaal ook de handeling van het in- en uitschakelen van de 5e versnelling terwijl je stilstaat, maar doe een paar keer een poging, dat, ik kan niets anders bedenken

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33016 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: LUV DMAX 2008, stuiterende 5e versnelling.
Hartelijk dank, Hector. Ik zal uw aanbeveling ter harte nemen en het nodige onderhoud uitvoeren.