Zoek MDM

Bulletin

tps suzuki maruti deel 2

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #32942 door handmatig-mechanisch
Suzuki Maruti TPS Deel 2 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo weer
, ongeveer 2 maanden geleden zag ik een pagina op internet waar ze TPMS-sensoren verkochten voor een zeer goede prijs, $ 50.000. Nou, de verkoper zei dat dit voor meerdere voertuigen was (Suzuki, Maruti, Chevrolet, enz... zelfs motorfietsen stonden erin). Nou, ik heb nooit meer iets van die pagina gehoord. Mijn vraag is,
weet iemand waar ik er een voor mijn Maruti kan vinden, voor die prijs, want in de winkels zijn ze erg duur, tussen de $ 130.000 en $ 160.000,
bijna het drievoudige.
De andere vraag is, waarom varieert de prijs tussen verschillende voertuigen
? Die op een Nizan Terrano kost 70.000 en die op mijn Maruti kost 130.000. Waarom is dat verschil als mijn auto van minder waarde is?
Die op de mijne is gestolen en ik ben hem al meer dan een jaar kwijt. Het werkt nog steeds zo. Het probleem is dat hij soms stationair draait en dan weer accelereert, en soms lijkt het alsof hij uit elkaar valt door het trillen.
Ik wacht op je reactie. Bedankt,
Victor, een Chileen in hart en nieren.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #32990 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Suzuki Maruti TPS Deel 2
Hier in Chili baseren ze de prijs van reserveonderdelen op merken. Over het algemeen is er altijd wel een voertuig met dezelfde onderdelen, maar dan voor een lagere prijs. Dit gebeurt vaak tussen Mitsubishi en Hyundai.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.