Zoek MDM

Bulletin

TPS Suzuki Maruti Deel 2

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #32942 door handmatig-mechanisch
Suzuki Maruti TPS Deel 2 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal.
Ongeveer twee maanden geleden zag ik een website die TPS-sensoren verkocht voor een spotprijs van $50.000. De verkoper zei dat ze geschikt waren voor diverse auto's (Suzuki, Maruti, Chevrolet, etc., zelfs motorfietsen). Ik heb sindsdien niets meer van die website gehoord. Mijn vraag is:
weet iemand waar ik er eentje voor mijn Maruti kan vinden voor die prijs? In winkels zijn ze namelijk erg duur, tussen de $130.000 en $160.000,
bijna drie keer zo
duur. Mijn andere vraag is: waarom verschilt de prijs per auto
? Die voor een Nissan Terrano kost $70.000 en die voor mijn Maruti $130.000. Waarom dat verschil als mijn auto minder waard is?
Mijn auto is gestolen en ik rijd er al meer dan een jaar zonder. Hij rijdt nog steeds. Het probleem zit hem in het stationair draaien; soms slaat de motor aan, andere keren trilt hij zo hevig dat het lijkt alsof hij uit elkaar valt.
Ik wacht op jullie antwoord. Dankjewel,
Victor, je bent een Chileen in hart en nieren.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #32990 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Suzuki Maruti TPS Deel 2
Hier in Chili baseren ze de prijs van reserveonderdelen op merknamen; er is over het algemeen altijd wel een auto te vinden met dezelfde onderdelen voor een lagere prijs. Dit is vaak het geval bij Mitsubishi en Hyundai.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.