Zoek MDM

Bulletin

Pontic matte thermistor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #32864 door handmatig-mechanisch
Pontiac Matiz thermistor. Uitgegeven door manual-mecanica
De airconditioning werkt niet. De gasdruk is correct, er is geen probleem met het mechanische systeem van de compressor en de andere onderdelen functioneren. Het enige wat ik nog niet heb kunnen controleren is de thermistor van de verdamper. Weet iemand op dit forum hoe ik die kan controleren, of liever gezegd, welke waarden ik kan verwachten, aangezien de computer het systeem niet inschakelt? Ik vermoed dat de thermistor beschadigd is. Ik moet hem controleren om een ​​probleem met de computer uit te sluiten. Ik waardeer jullie reacties.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #32865 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Pontiac Matiz thermistor

cacho0155 schreef: De airconditioning werkt niet. De gasdruk is correct, er is geen probleem met het mechanische systeem van de compressor en de andere onderdelen functioneren. Het enige wat ik nog niet heb kunnen controleren is de thermistor van de verdamper. Weet iemand op het forum hoe ik die kan controleren, of liever gezegd, welke waarden die zou moeten hebben, aangezien de computer het systeem niet activeert? Ik ben tot de conclusie gekomen dat de thermistor beschadigd is. Ik moet die controleren om een ​​probleem met de computer uit te sluiten. Ik waardeer jullie reacties.

Het is een model uit 2008.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.