Zoek MDM

Bulletin

mislukkingen helpen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #3276 door handmatig-mechanisch
fouten helpen Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, help alstublieft

. Ik heb een Golf uit '93. De wijzer die het benzineniveau aangeeft, is plotseling gestopt met weergeven. Ik heb de accu een paar minuten losgekoppeld en de zekeringen gecontroleerd, maar die zijn in orde. Kan iemand me vertellen of er iets aan te doen is, of kan ik hem in ieder geval op de elektrische installatie zetten? Nou, dat is enerzijds het geval, maar anderzijds start hij ook erg langzaam en verbruikt hij veel benzine. Ik weet niet of het de lambdasonde zou kunnen zijn. Ik heb hem afgesteld en alle filters vervangen, de bougiekabels hebben geen katalysator en ik heb onlangs de uitlaatpijp vervangen. Ik weet niet of dat de sensor heeft beschadigd, alvast bedankt.:blozen:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #3291 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: storingen hulp
Koppel de kabel los die op de vlotter is aangesloten, aard deze en kijk of de naald omhoog gaat. Als de naald omhoog gaat, is de vlotter defect.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #3322 door handmatig-mechanisch
Mijn hemel, ik heb een Jetta uit '95 en mij is hetzelfde overkomen. Ik heb hem naar verschillende stopcontacten gebracht en ze hebben hem gecontroleerd zoals kortsluiting aangeeft, en het resultaat is dat het dashboard kapot is. De stopcontacten geven aan dat de VW's die storing hebben, maar controleer hem zoals ze aangeven: kortsluiting. Nou, succes, doei.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #3326 door handmatig-mechanisch
Ik heb een Nissan Sentra B14 uit 1998 en elke ochtend als ik hem start, blijft het lampje van de handrem branden en na een tijdje rijden gaat het vanzelf uit. Ik controleer de handrem en die is in orde. Ik heb de handleiding van deze auto niet. Als iemand me kan helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #3331 door handmatig-mechanisch
Controleer of het remvloeistofpeil laag is. Als de remblokken versleten zijn, kijk dan of ze ontbreken. Groeten, Alf