Hallo vrienden, ik heb een ietwat vreemd of ingewikkeld probleem. Ik vertel jullie dat ik de hogedrukpomp van mijn Sprinter 313, de CDI, heb vervangen en tegelijkertijd injector nummer één heb verwijderd om de koperen afdichting te vervangen. Ik heb alles weer in elkaar gezet en de motor startte zonder problemen. Na een paar minuten ging er een EDC-storingslampje op het dashboard branden en sloeg de motor af. Ik dacht dat er lucht in het systeem zat. Ik ontluchtte de leiding en controleerde alles vanaf het begin. Ik controleerde de waterafscheiderfilters en het nieuwe brandstoffilter, oké. Ik heb niets abnormaals ontdekt. Ik start de motor opnieuw en hetzelfde gebeurt: hij slaat af en de EDC-storing verschijnt. Op het dashboard, tijdens het testen, merkte ik dat bij het losdraaien van de aansluitingen van een injector het EDC-lampje uitgaat en de motor niet afslaat. Het is vreemd, wie kan me helpen? Dank jullie wel, het is dringend, ik zit stil zonder werk en ik ben afhankelijk van mijn Sprinter.