Zoek MDM

Bulletin

CORSA, CILINDER 1 ZONDER COMPRESSIE, 0 COMPRESSIE.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32661 door handmatig-mechanisch
CORSA, CILINDER 1 ZONDER COMPRESSIE, 0 COMPRESSIE. Gepubliceerd door manual-mecanica
:huh: Vrienden, een Corsa 1.4 uit 1998. De auto start, maar slaat af. Als ik de cilindercompressie meet, geeft zuiger 1 0 psi aan en maakt een vreemd geluid. Zou het een klep kunnen zijn die openstaat of kapot is?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32663 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: CORSA, CILINDER 1 ZONDER COMPRESSIE, 0 COMPRESSIE.
Hallo vriend, het probleem met je Corsa is dat de tuimelaars van de eerste cilinder kapot zijn. De oplossing is om de tuimelaars en de brandstof te vervangen. Ik hoop dat mijn mening je helpt. Tot ziens, groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32668 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: CORSA, CILINDER 1 ZONDER COMPRESSIE, 0 COMPRESSIE.
Het makkelijkst is om het kleppendeksel te verwijderen en te controleren of alleen de tuimelaars gebroken zijn. Ik denk echter niet dat het alleen dat is, want als ze gebroken zijn, blijven de kleppen gesloten en geeft de cilinder compressie aan bij het meten. Het kan ook een kromme klep of een gebroken zuiger zijn. Probeer een pneumatische test. Als er lucht uit de uitlaat komt, is het de uitlaatklep, als het uit de inlaat komt, is het de inlaatklep en als er lucht uit de motorbeluchting komt, is de zuiger kapot.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32670 door handmatig-mechanisch
Doe wat Rigor zegt, zijn antwoord is zeer accuraat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden - 13 jaar en 5 maanden geleden #32686 door handmatig-mechanisch
Hallo, als hij loopt, valt hij uit, rookt hij, is de zuiger kapot. Als dat niet het geval is, zoek dan niet verder, het is een kapotte zuiger. En zo niet, dan zou het iets kunnen zijn zoals de vorige vrienden al zeiden.
Laatst bewerkt: 13 jaar 5 maanden geleden door .