Zoek MDM

Bulletin

Land Rover Defender zonder acceleratie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32580 door handmatig-mechanisch
Land Rover Defender zonder acceleratie Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, kan iemand me helpen? Ik heb een Land Rover Defender TD5 uit 2006 die in sommige gevallen acceleratie verliest, meestal als hij in de wasmachine staat. Ik heb het gecontroleerd en het lijkt een communicatieprobleem in een relais of zoiets te zijn, maar ik zou het op prijs stellen als je een preciezer antwoord hebt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32587 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Land Rover Defender zonder acceleratie
Als er een elektronisch gaspedaal in zit, mag u dat nooit meer wassen, want dat veroorzaakt een defect en kan dan niet meer worden verwijderd. Bovendien heeft het vervangende onderdeel een zeer hoge waarde.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32650 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Land Rover Defender zonder acceleratie
Er zit wel een elektronisch gaspedaal op, maar de storing is een paar keer opgetreden en is verholpen door het vocht van de relais te verwijderen. Maar nu werkt het niet meer, en het gaspedaal werkt soms wel en soms niet. Iemand ideeën?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34661 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik werk als monteur bij een bedrijf met ongeveer 40 werknemers met dit symptoom. De potentiometer op het gaspedaal gaat vaak kapot. De brandstofpomp in de tank gaat ook kapot, waardoor ze geen stroom meer hebben. Nou, als ik je kan helpen, dan weet je het.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34777 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor alle antwoorden. Ik heb de storing gevonden in de hoofdkabelboom die van de sensoren naar de computer loopt. Om de een of andere reden kwam er water in de kabelboom terecht, wat kortsluiting veroorzaakte. Daardoor trad de storing af en toe op. Toen de kabelboom droog was, was het probleem verholpen.