Zoek MDM

Bulletin

ACHTERSTE SCHOKDEMPER TOYOTA TERCEL

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden - 13 jaar en 5 maanden geleden #32573 door handmatig-mechanisch
ACHTERSTE SCHOKDEMPER TOYOTA TERCEL Gepubliceerd door manual-mecanica
Mijn probleem is het volgende: de achterste schokdempers van mijn Toyota Tercel uit 1998 maken een vreemd geluid als ik over een kuil of een andere kuil rijd. Ik heb nieuwe schokdempers gekocht en vervangen, maar het probleem blijft bestaan. Ik realiseerde me dat ik bij één van de twee schokdempers het achterste deel van de stoelen moest verwijderen. Het bovenste deel van de schokdemper gaat op en neer als je er druk op uitoefent. Dit gebeurde zowel voor als na het vervangen. Alle hulp
is welkom. Bedankt.
Laatst bewerkt: 13 jaar 5 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32585 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: TOYOTA TERCEL ACHTERSTE SCHOKDEMPER
Hahaha, het klinkt als bekkens. Het is mij ook overkomen, omdat ze ofwel niet strak genoeg zitten, ofwel de bussen niet goed passen. Soms moest ik er hogere bussen apart voor kopen. Niets ernstigs of moeilijks aan te doen, succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32658 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: TOYOTA TERCEL ACHTERSTE SCHOKDEMPER
Om de naaf te vervangen, draait u dan alleen de bouten bovenop de schokdemper los of moet u de schokdemper verwijderen en deze van onderaf plaatsen? Want als ik van bovenaf de bouten losdraai die de schokdemper op zijn plaats houden, komt hij dan omhoog of niet?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32713 door handmatig-mechanisch
sipilis werkt u aan de schokdemper, maar als u de volledige klus wilt klaren en zowel de onderste als de bovenste schokdemper wilt vervangen, bent u veiliger.