Zoek MDM

Bulletin

De parkeerlichten van mijn Ford Transit werken niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #32525 door handmatig-mechanisch
Parkeerlichten van een Ford Transit werken niet. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, laatst had ik kortsluiting tijdens het vervangen van een koplamp en daardoor is de zekering doorgebrand. Ik heb een nieuwe zekering geplaatst, maar zodra ik de schakelaar in de parkeerstand zet, brandt deze weer door, terwijl de andere lampen het wel doen. Ik heb de bedrading gecontroleerd op mogelijke kortsluitingen, maar ik heb niets verdachts gevonden. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #32526 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Parkeerlichten werken niet op Ford Transit
Het eerste en meest essentiële is om de stappen die je al hebt genomen te controleren...
Je zei dat je het parkeerlicht hebt geïnstalleerd en dat de zekering direct daarna is doorgebrand...
1. Verwijder het geïnstalleerde licht en controleer de fitting.
2. Schakel de parkeerlichten in zonder lamp. Als de zekeringen blijven doorbranden, moet je de bedrading controleren.
Laat me weten hoe het gaat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33060 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Parkeerlichten werken niet op Ford Transit
Bedankt, ik heb alle koplampen en achterlichten losgekoppeld, maar het probleem blijft. Het werd veroorzaakt door het doorsnijden van een draadje in een van de koplampen, waardoor er een vonk ontstond. Sindsdien springt de zekering er steeds uit. Ook de instrumentenpaneelverlichting werkt niet, maar het dim- en grootlicht doen het wel