Zoek MDM

Bulletin

De parkeerlichten van een Ford Transit werken niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #32525 door handmatig-mechanisch
Parkeerlichten van Ford Transit werken niet Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, laatst kreeg ik kortsluiting bij het vervangen van een voorlamp en de zekering sprong door. Ik heb een nieuwe zekering geplaatst en toen ik de schakelaar naar de gewenste stand draaide, sprong hij weer door, terwijl de andere wel gewoon werkten. Ik heb gezocht naar een mogelijke kortsluiting in de kabels, maar er was niets verdachts. Ik vraag me af of iemand me kan vertellen wat het zou kunnen zijn.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #32526 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Parkeerlichten werken niet op Ford Transit
Het eerste en belangrijkste is om de stappen die je hebt genomen te doorlopen...
Je zegt dat je het parkeerlicht hebt geïnstalleerd en dat de zekering sindsdien is doorgebrand.
1. Verwijder het geïnstalleerde lampje en controleer de fitting.
2. Als de lamp van het parkeerlicht niet is vervangen en de zekeringen blijven doorbranden, moet je naar de installatieafdeling.
Laat het me weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #33060 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Parkeerlichten werken niet op Ford Transit
Bedankt, ik heb alle koplampen en achterlichten losgekoppeld en we zitten nog steeds in hetzelfde schuitje. Het probleem is ontstaan doordat er draden van een van de koplampen zijn doorgeknipt en er een vonk is ontstaan. Sindsdien is de zekering doorgebrand. De dashboardverlichting werkt ook niet, maar het dim- en grootlicht werken prima.