Zoek MDM

Bulletin

Ik moet een VW BORA met de afstandsbediening uitschakelen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32413 door handmatig-mechanisch
afstandsbediening uitschakelen .
Hallo vrienden, goedenavond, ik heb een vraag. Ik heb een GPS op een VW Bora gemonteerd. Die geeft me de mogelijkheid om de auto uit te schakelen. Ik heb hem aangesloten op de brandstofpomp, de plus. Daar heb ik de GPS-kabel op aangesloten, zodat hij de stroomtoevoer afsluit als ik een commando verstuur. Mijn vraag is nu: waar kan ik hem nog meer aansluiten zonder dat het de computer beïnvloedt? Ik heb bijvoorbeeld geen handleiding van de elektrische installatie. Ik wil hem op deze manier volledig uitschakelen, omdat ik naast de brandstoftoevoer ook de auto op afstand wil uitschakelen. Kunt u mij helpen? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32446 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik moet een VW BORA uitschakelen met een afstandsbediening.
Je kunt de spoelstroom uitschakelen, het probleem is dat het contact wordt weggelaten en om dat met een contactplaat te doen zou iets ingewikkelder zijn omdat je dan het veld zou moeten onderbreken, tenzij het een contactplaat is maar vanaf de positieve voeding, zoals ik denk.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.