Zoek MDM

Bulletin

problemen met Daewoo Cielo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32399 door handmatig-mechanisch
Problemen met de Daewoo Cielo Geplaatst door manual-mecanica
Hallo lieve vrienden, ik zal jullie vertellen dat ik twee maanden geleden een algemene motorreparatie heb uitgevoerd. Ik heb de zuigerveren, de zuigerverenset, de pakkingen, de kleppendeksels vervangen, de krukas en drijfstang gecorrigeerd, en een nieuwe zuiger en kleppen geplaatst. Wat ik ontdekte was de storing: cilinder één werkte niet. Ik heb de compressie gemeten en die was erg laag. Ik heb de zuiger eruit gehaald en de twee compressieveren stonden uitgelijnd. Ik heb hem weer in elkaar gezet en de vier cilinders werkten prima. Maar na een week heb ik hetzelfde probleem. Cilinder één werkt niet, de compressie is erg laag. Ik denk dat de veren mogelijk weer uitgelijnd zijn en dat er ook bij andere cilinders een lage compressie is. Mijn vraag is... waarom staan de veren zo snel uitgelijnd? Ik zou het op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32401 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met de Daewoo Cielo
Hallo, de ringen draaien en het is zeer onwaarschijnlijk dat ze uitgelijnd zijn. Controleer de cilindercorrectie om er zeker van te zijn dat het werk correct is uitgevoerd en dat de speling tussen de zuiger en de cilinderbus correct is. Controleer ook de speling tussen de zuigergroef en de ringen, en de speling tussen de ringen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32402 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik denk niet dat het probleem een slechte distributie van de zuigerveren is. Controleer voor de zekerheid de handleiding en de speling in de cilinder en de speling van de zuigerveren ten opzichte van het zuigerkanaal.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32407 door handmatig-mechanisch
Waarschijnlijk zijn er ringen in een andere maat nodig, of zelfs de zuiger zelf. Het zou een kwestie zijn van het precies opmeten met een nauwkeurig instrument om conclusies te kunnen trekken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32414 door handmatig-mechanisch
Hallo, zoals andere vrienden je al hebben verteld, probeer het shirt te repareren voordat je helemaal losgaat. Het kan zijn dat het verkeerd is gegaan en dat de ringen daardoor slijten en snel compressie verliezen. Groeten