Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 206 motor draait maar start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #32276 door handmatig-mechanisch
Ik heb een Peugeot 206 met een 1.4 motor, bouwjaar 2001. De motor draait wel, maar slaat niet aan. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #32280 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 206 motor draait maar start niet
Controleer of er benzine in de injectorrail zit. Zo ja, controleer dan of de injectoren werken.
Controleer ook of er een vonk is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #32283 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 206 motor draait maar start niet
Als het geen 20 ampère zekering is die zich in de binnenste zekeringkast bevindt en verschilt van de andere, is hij groen met oranje als ik me goed herinner. Het kan zijn dat de computer of de opneemmagneet geblokkeerd is. Controleer zoals Othoniel zegt of er brandstof of een vonk ontbreekt. Ik weet dat het lastig is omdat er een bougiehelling is en geen kabels, maar je kunt hem demonteren en testen of de vonk goed is. Probeer vervolgens op de slagknop te drukken die zich op de linkerstijl van de schokdemper bevindt. Controleer echter eerst wat er ontbreekt, zodat we je beter kunnen helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #32289 door handmatig-mechanisch
Dank jullie wel, lieve vrienden. Ik ga de mogelijkheden die jullie mij gegeven hebben bekijken en hopelijk zit er eentje bij.