Zoek MDM

Bulletin

CHECK ENGINE EXPLORER '01

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3361 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: CHECK ENGINE EXPLORER '01
Hallo Marior, vergeet niet dat het brandstofcircuit altijd een constante druk handhaaft, dat is de functie van de drukregelaar. Houd er rekening mee dat de serviceklep, als deze niet goed open of aangesloten is, een onjuiste waarde kan aangeven. Dat wil zeggen dat de druk die de pomp aangeeft, de druk is die de manometer min of meer in het circuit zou moeten aangeven. De druk zou, als ik me niet vergis, rond de drie bar moeten liggen, dat is ongeveer 45 tot 50 psi, denk ik. Als je wilt, kan ik precies uitzoeken hoeveel een brandstofpomp moet leveren, of ik kan naar het moederbedrijf gaan en vragen hoeveel druk de pomp van jouw auto moet hebben. Groeten, Alfredo.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3368 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: CHECK ENGINE EXPLORER '01
en ik blijf uw bijdragen waarderen.... let op dat de pomp werkt binnen het bereik volgens de handleiding... het maximum op de pomp is 65 psi..... en de pomp geeft goed aan... maar.... wat ik niet weet is hoeveel druk de rails moet bereiken.... omdat de monteur mij vertelde dat er te veel druk in de rails zit en dat het in de injectoren terechtkomt.... de pomp heeft een drukregelaar geïntegreerd in het pomphuis..... maar zelfs dan en met 60 psi in de rails direct gemeten van de klep...... geeft het mij een arm brandstofmengsel aan...... groeten....

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.