Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een handleiding nodig voor Chevrolet-motoren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #32106 door handmatig-mechanisch
Ik heb problemen met mijn pick-up. Een paar weken geleden zijn de cilinderkoppakkingen vervangen, maar één bougie blijft vervuild.:boos: Mij is verteld dat de zuigerveren mogelijk versleten zijn en olielekkage veroorzaken. De motor is twee jaar geleden gereviseerd, maar de cilinderkoppen zijn dezelfde als die van de motor die ik eruit heb gehaald. Ik heb een 350 omgebouwd naar een 305 TBI. Elk advies is welkom. Ik heb ook de handleidingen nodig om de 350, die ik heb gedemonteerd, weer in elkaar te zetten. Alvast bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #32141 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Ik heb een handleiding nodig voor Chevrolet-motoren
Als de bougie nat wordt van de olie, ligt het probleem waarschijnlijk bij de zuigerveer of de klepstangafdichting. Monteurs kunnen echter geen gedachten lezen, en aangezien deze onderdelen elkaar in het midden raken, is het mechanisch onmogelijk om te achterhalen waar de olie vandaan komt. Als het de zuigerveer is, moet deze worden afgesteld of gedeeltelijk afgesteld; dat is de enige oplossing

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.