Zoek MDM

Bulletin

Ik heb handleidingen nodig voor de hafei minyi!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #31708 door handmatig-mechanisch
Ik heb handleidingen nodig voor de Hafei Minyi! Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen collega's. Ik moet absoluut mijn eigen monteur worden. Ik heb twee Hafei-minivans en kan geen monteur vinden die de klus aankan. Ik moet het vak leren en er alles aan doen. Weet iemand waar er handleidingen voor monteurs te vinden zijn of waar ze cursussen voor dit merk aanbieden? Bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #31718 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb handleidingen nodig voor de hafei minyi!
Goedemiddag, mijn vriend. Dat voertuigmodel is een hybride. Hij wordt geleverd met veel verschillende auto-onderdelen. Ik kom uit Maracay. Ik zie dat jij uit het geliefde Tierra del Sol komt. Maar wat is jouw probleem? Ik zal kijken of ik je kan helpen. Groeten aan de mensen van Maracay.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #35792 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb handleidingen nodig voor de hafei minyi!

frito schreef: Goedemiddag vriend, dat voertuigmodel is een hybride. Hij wordt geleverd met veel verschillende auto-onderdelen. Ik kom uit Maracay. Ik zie dat jij uit het geliefde Tierra del Sol komt, maar wat is je probleem, ongeveer? Ik zal kijken of ik je kan helpen. Groeten aan de mensen van Maracay.

Hallo, ik heb een klein probleempje. Ik hoop dat u me kunt helpen. Ik heb een Hafei Minyi. Het bleek dat ik hem naar een monteur had gebracht om de airconditioning te laten nakijken, en dat er iets mis was met de zekeringkast, die zich aan de stuurwielzijde bevindt, links van het dashboard, net achter de hendel waarmee de motorkap opengaat. Ik moet de volgorde van de zekeringen weten, omdat mijn elektrische systeem het begeeft omdat ze niet de juiste ampères hebben. Kan iemand mij vertellen in welke volgorde de 20 zekeringen zitten, die verdeeld zijn over twee rijen, namelijk 10 en 10, of kunt u een foto maken van de zekeringkast? :blozen: Ze zeggen dat het in de handleiding staat, maar ik heb hem niet. Ik hoop dat je me kunt helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #35793 door handmatig-mechanisch

frito schreef: Goedemiddag vriend, dat voertuigmodel is een hybride. Hij wordt geleverd met veel verschillende auto-onderdelen. Ik kom uit Maracay. Ik zie dat jij uit het geliefde Tierra del Sol komt, maar wat is je probleem, ongeveer? Ik zal kijken of ik je kan helpen. Groeten aan de mensen van Maracay.

Hallo, ik heb een klein probleempje. Ik hoop dat u me kunt helpen. Ik heb een Hafei Minyi. Het bleek dat ik hem naar een monteur had gebracht om de airconditioning te laten nakijken, en dat er iets mis was met de zekeringkast, die zich aan de stuurwielzijde bevindt, links van het dashboard, net achter de hendel waarmee de motorkap opengaat. Ik moet de volgorde van de zekeringen weten, omdat mijn elektrische systeem het begeeft omdat ze niet de juiste ampères hebben. Kan iemand mij vertellen in welke volgorde de 20 zekeringen zitten, die verdeeld zijn over twee rijen, namelijk 10 en 10, of kunt u een foto maken van de zekeringkast? :blozen: Ze zeggen dat het in de handleiding staat, maar ik heb hem niet. Ik hoop dat je me kunt helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar 1 maand geleden #49993 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, ik moet weten of iemand de aanhaalmomenten heeft voor de drijfstang, het hoofdlager en de cilinderkop. Bedankt.