HALLO LEDEN, ik heb eindelijk stroom, hij blaast als een gek, de Lobito blaast en blaast, je voelt het, hij loopt zoals het hoort.
Nu is het tijd voor uitleg. Ik hoop dat dit helpt.
1e - Om te beginnen, zoals ik jullie al vertelde, was het oorspronkelijke probleem het vervangen van de cilinderkoppakking omdat die beschadigd was, de auto was volledig opnieuw geslepen en het hele systeem was ontkoold.
2e - Afstelling van de pompriem omdat de vorige eigenaar een tand minder had dan de distributieriem, wat hij compenseerde door de pomp te verplaatsen. FOUT
3e - Nadat ik hem op het oog had geprobeerd af te stellen en een gebrek aan vermogen had, wat ik dacht dat door de pomp kwam, bracht ik de auto naar de brandweer voor een onderhoudsbeurt en als beloning was het bijna te vroeg, een tikje. Factuur van 77 euro. De auto was nog steeds hetzelfde.
4e Flowmeter gecontroleerd OK
5e Kleppen OK
6e Alleen de turbo is nog over!!!
7e Turbo demonteren en VERASSING!! Verstopte turbo. Gedesintegreerde inlaatturbine. Turbo vervangen 120 euro. (deze prijs is van een vriend)
8º Test -- Inderdaad, als een schot, merk je dat het toerental op een gegeven moment een evolutionaire sprong maakt.
Hartelijk dank aan iedereen die me een idee heeft gegeven. Groeten