Zoek MDM

Bulletin

Renault Megane Scenic diesel 1.9 dci

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31589 door handmatig-mechanisch
Renault Megane Scenic Diesel 1.9 DCI Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een probleem: de distributieriem van mijn auto is gebroken. Ik begrijp dat de motor dan afslaat, omdat het interferentiemotoren zijn. Mijn vraag is: welke andere motoren kan ik erin zetten, naast exact hetzelfde model als de vorige? Ik heb de handleiding van deze pagina gedownload, maar ik kom er niet achter of ik er een andere kan inbouwen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31635 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megane Scenic Diesel 1.9 DCi
Hoi jjgarcia.
Ik snap niet waarom je zegt dat de motor stuk is als de distributieriem breekt. Voor zover ik weet, wordt de schade door de gebroken riem gerepareerd, wordt er een nieuwe geplaatst en blijft de motor hetzelfde als vóór de schade. Het is het beste om de mening van een andere monteur te vragen.
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31648 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megane Scenic Diesel 1.9 DCi
Goedenavond, jjgarcia, zoals Servilimit je vertelt, is de schade door de gebroken riem gerepareerd en dat is alles. Zorg ervoor dat je de oorzaak van het probleem opspoort. Dit is altijd goedkoper dan de hele motor vervangen.