Zoek MDM

Bulletin

Renault Megane Scenic diesel 1.9 dci

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #31589 door handmatig-mechanisch
Renault Megane Scenic Diesel 1.9 dci. Gepubliceerd door manual-mecanica.
Ik heb een probleem. De distributieriem van mijn auto is gebroken. Ik begrijp dat als dat gebeurt, de motor niet meer te repareren is omdat het een interferentieriem is. Mijn vraag is: welke andere motoren kan ik installeren, behalve precies hetzelfde model als waarmee de auto oorspronkelijk was uitgerust? Ik heb de handleiding van deze pagina gedownload, maar ik kan er niet achter komen of ik een andere motor kan installeren

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #31635 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Renault Megane Scenic Diesel 1.9 dCi
Hallo jjgarcia.
Ik snap niet waarom je zegt dat de motor kapot is als de distributieriem breekt. Voor zover ik weet, wordt de schade door de gebroken riem gerepareerd, wordt er een nieuwe gemonteerd en blijft de motor gewoon draaien zoals voor de schade. Het is het beste om de mening van een andere monteur te vragen.
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #31648 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Renault Megane Scenic Diesel 1.9 dCi
Goedenavond, jjgarcia, zoals Servilimit je vertelt, is de schade door de gebroken riem gerepareerd en dat is alles. Zorg ervoor dat je de oorzaak van het probleem opspoort. Dit is altijd goedkoper dan de hele motor vervangen.