Zoek MDM

Bulletin

luchtfilter peugeot 206 1.6 110cv

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3140 door handmatig-mechanisch
Peugeot 206 1.6 110pk luchtfilter Geplaatst door manual-mecanica
Ik wil graag het luchtfilter van de auto vervangen, maar als ik het demonteer, lijkt het erop dat het op de plek hoort waar het zich bevindt: een zwarte doos die de slang naar de motor leidt. Ik weet niet of deze doos opengemaakt kan worden om het filter te verwijderen en het nieuwe te plaatsen. Ik heb geen getunede auto. Ik ben gewoon een gebruiker die niet in de garage wil betalen om een filter te vervangen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3198 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 206 1.6 110pk luchtfilter
Als je mechanische kennis hebt, doe het dan. Als je er niets van weet, kun je beter betalen, omdat je de motor dan nog meer kunt beschadigen. Laat ik het uitleggen: volg de zwarte slang die uit het gasklephuis van de auto komt en daar zou het luchtfilter moeten zitten. Soms moet je de afdekking losdraaien en daar is het. Er is er één die volledig vervangen is en er is er nog een die van onderaf verwijderd moet worden. Het hangt af van de motor van je 206. Groeten, Alfredo. - Als je het doet, doe het dan voorzichtig.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.