Zoek MDM

Bulletin

Cavalier 2.2 motor versnellingsbak

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3191 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Cavalier 2.2 motor versnellingsbak
Er was een test die op die auto's kon worden uitgevoerd, waarbij de A- en B-connectoren van de OBD-connector werden overbrugd, zodat de regeleenheid kon worden gediagnosticeerd en met behulp van lichtsignalen kon worden aangegeven wat voor soort fout er was. Ik weet niet of jouw auto dit systeem accepteert, maar bijna alle GM-auto's accepteren het en je hebt me niets verteld over het luchtverlies, omdat ook een slang die uit een sensor komt, een foutcode of een breuk in een onderdeel kan opleveren. Controleer het en laat het me weten. Met vriendelijke groet, Alfredo.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3192 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Cavalier 2.2 motor versnellingsbak
Nog een vraag: welke module heb je vervangen? En controleer de overdrivekabel die langs het gasklephuis naar de versnellingsbak loopt. Groeten, Alfredo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3193 door handmatig-mechanisch
Vriend, er zijn geen kapotte of losgeraakte slangen. Ik heb al gecontroleerd, er is geen luchtlek... en er zou een foutcode moeten zijn, maar ik heb geen scanner... bedankt voor je interesse in mijn probleem. Ik hoop dat je me blijft helpen... bedankt...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3195 door handmatig-mechanisch
Probeer wat ik je vertelde: een brug tussen de eerste twee connectoren van de diagnoseconnector. Dan zou je een foutcode met knipperende lampjes moeten krijgen. Het is gemakkelijk af te lezen. Probeer of je de diagnose kunt activeren en laat het me weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3197 door handmatig-mechanisch
Oké, dat doe ik morgenvroeg, even kijken hoe het gaat, want ik ben uit de werkplaats en die is gesloten... maar kun je de brug beter uitleggen? Weet je de kleur van de kabels niet...?