Zoek MDM

Bulletin

Cavalier 2.2 motor versnellingsbak

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3199 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Cavalier 2.2 motor versnellingsbak
Nee, je ziet geen draden. Je ziet de letters A en B op de connector. Ze zitten allebei bij elkaar. Er zat een sleutel in die eruitzag als een vork. Onthoud dat de posities van deze connectoren soms worden aangegeven met letters in plaats van cijfers. Daarom zeg ik dat A en B bij elkaar zitten, de een tegen de ander, en dat deze in een van de hoeken van de OBD-diagnoseconnector zou moeten zitten. Je hebt me niet verteld of je de overdrivekabel hebt gecontroleerd, die, als hij blijft liggen, waarschijnlijk geen verschil zal maken, en welke module je hebt vervangen. Groeten, Alfredo.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3200 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Cavalier 2.2 motor versnellingsbak
De ontstekingsmodule waar de twee bobines in zitten is vervangen. Wat de kabel betreft is de kast geheel elektrisch.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3201 door handmatig-mechanisch
Wacht even en kijk of ik je een foto van de connector kan sturen, want ik zie geen lijnen...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3202 door handmatig-mechanisch
De letters zijn minimaal. Dan is het mogelijk de gaskleppotentiometer, of, ik blijf erbij, een connector op de auto, of een aardingsdraad die los is blijven zitten bij de module of aan de voorkant van de motor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3203 door handmatig-mechanisch
Ik weet het echt niet. Kan ik een foto van de connector sturen?