Zoek MDM

Bulletin

Cavalier 2.2 motor versnellingsbak

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3137 door handmatig-mechanisch
Cavalier 2.2 motor versnellingsbak Geplaatst door manual-mecanica
Vrienden, ik snap het niet. De auto was in orde, er zijn wat kleine reparaties uitgevoerd, en nu schakelt de auto niet meer in een versnelling, alleen in zijn achteruit en rijdt hij zonder te schakelen. Wat zou het kunnen zijn?:S

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3149 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Cavalier 2.2 motor versnellingsbak
Controleer of de slang van de schakelpomp los is geweest. Als deze los is, schakelt de auto niet en welke kleine reparaties er zijn uitgevoerd. Of dat een van de schakelkabelbeugels los is geraakt en je maar één versnelling krijgt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3153 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Cavalier 2.2 motor versnellingsbak
alleen de ketting en de module vervangen.. het servicelampje gaat branden en de bak schakelt niet..

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3164 door handmatig-mechanisch
Ik laat je waarschijnlijk achter met een losgekoppelde connector of vacuümslang. Controleer, met draaiende motor, of je luchtaanzuiging hoort en kijk of er misschien een losgekoppelde connector is. Als er geen van de hierboven genoemde dingen te zien zijn, probeer dan de accu 5 minuten los te koppelen om te kijken of je het servicelampje kunt uitschakelen, zodat de ECU de fouten die zich hebben voorgedaan, kan resetten. Nog een vraag: werkt de kilometerteller bij jou? Probeer het eens en laat het me weten. Met vriendelijke groet, Alfredo.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3190 door handmatig-mechanisch
Hallo, bedankt, mijn vriend Alfredo. Ik heb die tests al gedaan. Ik heb de accu losgekoppeld en als ik de motor start, gaat het servicelampje weer branden en werkt de kilometerteller perfect. Ik snap het echt niet. Ik hoop dat je me kunt helpen.