Zoek MDM

Bulletin

Rood lampje tussen olie- en brandstoftemperatuur - Ford

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31299 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal:

Alsjeblieft, ik heb een vraag. Ik heb geprobeerd te achterhalen wat het is, maar ik heb niets gevonden. Ik hoop dat iemand van jullie me kan vertellen wat het betekent.

Toen ik de auto startte na een hele dag stil te hebben gestaan, begon het lampje tussen de olietemperatuurmeter en de brandstoftankmeter als een gek te knipperen. Na een tijdje stopte het.

Weet je wat het betekent? Mijn auto is een Ford Focus uit 2005.

Heel erg bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31307 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Rood lampje tussen olie- en brandstoftemperatuur - Ford
Ja, mijn vriend, maar wat voor identificatie geeft dat rode lampje, want de enige rode lampjes zijn die van de accu, olie, rem en veiligheidsgordel? Je moet je probleem specifieker beschrijven, zodat een forumlid je kan helpen. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31320 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Rood lampje tussen olie- en brandstoftemperatuur - Ford
Hallo:

Het is geen typisch waarschuwingslampje voor de accu, olie of veiligheidsgordel; het is het rode lampje bovenaan het dashboard, tussen de olie- en brandstoftemperatuurmeter.

Dat lampje knippert meestal elke 5-10 seconden nadat je de auto hebt uitgezet, net als een alarm, maar bij mij ging het branden zodra ik hem startte en knipperde het heel snel, soms zelfs constant.

Dankjewel.