Ik heb een Daewoo Matiz uit 2002. Het probleem begon met een ogenschijnlijke storing in de brandstofinjectie, en daarnaast ging het servicelampje branden totdat het uitging en niet meer aanging. Nadat het uitging, probeerde ik de schakelaar om te draaien en merkte ik dat het brandstofsysteemrelais een klop-klop-klopgeluid maakte terwijl ik de schakelaar op zijn plaats had. Een ander onregelmatig ding is dat het servicelampje van de motor niet gaat branden met de schakelaar op zijn plaats en datzelfde klop-klop-klop wordt gevoeld in de brandstofpomp. Om deze reden heb ik besloten het brandstofsysteemrelais te vervangen, maar de storing bleef hetzelfde. Toen heb ik de brandstofpomp verwijderd en de accu in de pomp vervangen, maar de storing bleef hetzelfde. Toen begon ik de stroom in de relaiscontacten te overbruggen en de pomp laadde perfect bij het omdraaien van de sleutel. In sommige gevallen gaat hij dan aan, maar ... als ik accelereer, begint hij in ieder geval zoals in het begin, gaat het servicelampje branden en valt de benzinestroom weg totdat hij uitgaat ... toen hebben ze me verteld dat het een negatieve of aardverbinding is die slecht is, maar dit geeft me geen zekerheid. Het grootste probleem is als ik het vraag of wat dan ook. is hetzelfde, ik geef gas, het valt uit en slaat af... Wie mij hiermee wil helpen, zal ik altijd dankbaar zijn, alvast heel erg bedankt.