Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Blazer start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3122 door handmatig-mechanisch
Chevrolet Blazer start niet Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb problemen met het starten van een Chevrolet Blazer. Het probleem begon toen de auto warm werd, en als ik hem uitzette, sloeg hij niet meer aan. Ik moest wachten tot hij was afgekoeld voordat ik hem weer kon starten. Nu slaat hij niet meer aan.

Ik waardeer jullie hulp alvast, en als iemand het werkplaatshandboek heeft, zou ik dat erg op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3141 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Blazer start niet
Als het een oud model met een spoel is, controleer deze dan. Het kan zijn dat deze is doorgebrand toen deze oververhit raakte en daarom niet aangaat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3148 door handmatig-mechanisch
Hoi, hoe gaat het? Heeft de Blazer brandstofinjectie en een TBI-systeem? Zo ja, kan dit afhankelijk zijn van de oliedruk, aangezien de pomp op oliedruk werkt? Verbruikt hij water? Het zou ook de ventilatorkoppeling kunnen zijn die oververhit raakt. Wat er uitvalt, kan verschillende oorzaken hebben. Het zou de bobine kunnen zijn, het zou de brandstofdruk kunnen zijn. Nog een vraag: lekt er water via de watertank of het reservoir van de radiator, of via de dop als hij oververhit raakt? Heb je gecontroleerd of er water in de radiator zit door de dop te verwijderen? Voer deze tests uit en laat het me weten. Groeten, Alfredo.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3156 door handmatig-mechanisch
Bedankt. De Blazer is een model uit '98. Ik had wel problemen met het waterverbruik. Ik heb een bougie losgekoppeld om te testen of er een vonk was, en zo ja, dan lekte er water uit het reservoir. Ik heb een paar vragen over de brandstofpomp. Ik heb die ongeveer vier maanden geleden vervangen. Ik heb de originele pomp er nog niet in gezet en ik twijfel er nog steeds over.

Ik waardeer uw aandacht.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3163 door handmatig-mechanisch
Oké, het is voldoende dat het een pomp met één injector is. Het maakt niet uit of het origineel is of niet. Het is voldoende dat deze de benodigde druk levert. Vanwege de watertank is het mogelijk dat de thermostaat verstopt zit. Verwijder de slang aan de bovenkant en ik denk dat je hem daar kunt vinden. Als je achter de verdeler kijkt, zit er een aansluiting met een plastic afdekking. Dat is een kabel om de directe pomp te activeren. Daarnaast zou je de connector onder de achterbumper moeten hebben. Het is een zwarte connector met vier draden, als ik me niet vergis. Controleer ook de radiatordop als die in orde is. Maar als je eerst de thermostaat kunt vervangen, is dat het meest economisch in dit soort gevallen. Het komt heel vaak voor dat dit soort storingen optreden. Probeer het en laat het me weten. Groeten Alfredo.