Zoek MDM

Bulletin

Toyota Celica 1993 motor oververhit

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31171 door handmatig-mechanisch
1993 Toyota Celica Motor Oververhit Geplaatst door manual-mecanica
Bedankt voor uw tijd. De elektrische ventilator van de auto werkt constant omdat de klep defect is. Hij werkt prima in de stad, maar bij het starten op een heuvel of helling loopt de temperatuur vaak op. De radiator is schoongemaakt, de elektrische ventilator en de waterpomp zijn gecontroleerd, alles was in orde. Ik zou het op prijs stellen als u me met uw opmerkingen kunt helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31172 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Oververhitting motor Toyota Celica uit 1993
Hallo JULIUS, ik had een tijdje geleden een soortgelijk probleem met een Corcel Ido. Ik heb de radiator gedemonteerd, schoongemaakt, de dekselpakking vervangen en het deksel naar twee slijpbedrijven gebracht om te kijken of er scheuren in zaten. Ik heb een tweedehands gekocht, omdat de auto oud is en er geen nieuwe reserveonderdelen zijn. Ik heb hem naar een andere gelijkrichter gebracht en uiteindelijk ontdekte deze persoon een scheur die de hydraulische test niet kon vinden. Deze is gerepareerd en het probleem is opgelost. Ik hoop dat dit helpt. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31188 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Oververhitting motor Toyota Celica uit 1993
Controleer de thermostaat en de pomp. Controleer of de schoepen goed zijn en of ze niet genoeg luchtstroom leveren om de motor te koelen.