Zoek MDM

Bulletin

NISSAN QG 13 HEEFT GEEN STROOM

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #31067 door handmatig-mechanisch
NISSAN QG 13 HEEFT TE WEINIG VERMOGEN Gepubliceerd door manual-mecanica
Help! Ik heb een Nissan QG13 die vermogen tekortkomt, overmatig terugslag heeft, op 90 octaan benzine rijdt, een compressieverhouding van 150 psi heeft en moeite heeft met hellingen

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #31073 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: NISSAN QG 13 HEEFT GEEN STROOM
Hallo Edgar2011.
Met een compressie van 150 psi zit er nog leven in de motor. Laat ons weten of er rook uit de uitlaat komt en wat voor soort rook het is. Het is verstandig om de ontstekingstiming te controleren, want die kan te vroeg staan. Een verkeerde klepafstelling kan ook een rol spelen. Succes!
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #31090 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: NISSAN QG 13 HEEFT GEEN STROOM
Ik ben het eens met wat meneer servilimit schreef... en ik wil daar het volgende aan toevoegen... u moet ook aangeven of het een automatische of handmatige versnellingsbak heeft... want als het een handmatige is, moet u de staat ervan controleren en hoe lang deze al in gebruik is... aangezien de koppelingsplaat waarschijnlijk versleten is, slipt en de krachtoverbrenging van de motor naar de wielen niet goed is. U moet ook de werking van de motor controleren met betrekking tot de brandstofdruk of eventuele defecte sensoren... U moet kijken of het controlelampje van de motor op het dashboard brandt... en tot slot is het aan te raden om benzine met minimaal 95 octaan te gebruiken... Ik hoop dat deze bescheiden opmerkingen u helpen, en geef alstublieft meer details over uw situatie zodat ik u verder kan helpen... Met vriendelijke groet, Jorge.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #31153 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik weet niet om welk voertuig het gaat, maar als er een probleem is bij stationair draaien of bij hoge toerentallen, moet het gerepareerd worden. De meest voorkomende oorzaak is het ontstekingssysteem: een draad met een hoge weerstand, een zwakke vonk of een bougie met een hoge weerstand, waardoor er vonklekkage optreedt in de bobines van de verdeler. Als de rest in orde is, kunt u de nokkenasversteller controleren; deze zorgt voor meer vermogen bij gemiddelde en hoge toerentallen. En het is een diesel. Het spijt me, ik kan u niet helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #31156 door handmatig-mechanisch
Oké, laten we beginnen met de basis: controleer de brandstof- en luchtfilters, de brandstofdruk, de bobines en de bougies. Controleer of de elektroden verkoold zijn, zodat er geen goede elektrische vonk ontstaat. En natuurlijk, controleer de transmissie en het motorstoringslampje...