Zoek MDM

Bulletin

NISSAN QG 13 HEEFT GEEN VERMOGEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31067 door handmatig-mechanisch
NISSAN QG 13 HEEFT GEEN VERMOGEN Gepubliceerd door manual-mecanica
Help, ik heb een Nissan QG13, hij heeft geen vermogen, hij explodeert te veel, hij verbruikt 90 octaan benzine, hij heeft 150 lbs compressie, de motor slaat af op heuvels

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31073 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: NISSAN QG 13 HEEFT GEEN VERMOGEN
Hoi Edgar2011.
Er is nog steeds leven bij 150 lbs. compressie. Laat ons weten of je rook hebt en wat voor soort. Het is een goed idee om de vonkbrug te controleren, want het kan te vroeg zijn. Slecht gekalibreerde kleppen spelen ook een rol. Succes,
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31090 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: NISSAN QG 13 HEEFT GEEN VERMOGEN
Ik ben het eens met wat de heer Servilimit schreef... en tegelijkertijd voeg ik het volgende toe: u moet ook aangeven of de auto een automatische of handgeschakelde versnellingsbak heeft... want als het een handgeschakelde versnellingsbak is, moet u controleren hoe deze is of hoe lang deze al in gebruik is... aangezien de kans groot is dat de koppelingsplaat versleten is, slipt en er geen goede krachtoverbrenging van de motor naar de wielen is. U moet ook de werking van de motor controleren in relatie tot de brandstofdruk of een defect in de werking van de sensoren... U moet controleren of het motorstoringslampje op het dashboard gaat branden... en tot slot is het aan te raden om minimaal benzine met een octaangehalte van 95 te gebruiken... Ik hoop dat ik u met deze bescheiden opmerkingen kan helpen en meer details over uw geval kan geven om u verder te helpen... Met vriendelijke groet, Jorge.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31153 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik weet niet welk voertuig het is, maar als er een storing optreedt bij stationair draaien of bij hoge snelheid bij stilstand, is het noodzakelijk om deze storing te verhelpen. De meest voorkomende oorzaak is het ontstekingssysteem: een kabel met hoge weerstand, een zwakke vonk, een bougie met hoge weerstand, een zwakke vonk, en dit veroorzaakt vonklekkage via de interne spoelen in de verdeler. Als alles in orde is, kunt u de nokkenasaandrijving controleren. Deze zorgt voor meer kracht bij gemiddelde en hoge toerentallen. En het is diesel, het spijt me, ik kan u niet helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31156 door handmatig-mechanisch
Oké, laten we teruggaan naar de basis: controleer de brandstof- en luchtfilters, controleer de brandstofdruk en controleer de bobines en bougies. Controleer of er koolstof op de elektroden zit en er geen goede elektrische boog ontstaat. En controleer natuurlijk de transmissie en het motorstoringslampje.