Zoek MDM

Bulletin

Gebrek aan macht

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30898 door handmatig-mechanisch
Gebrek aan vermogen Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik ben Chuchi en ik heb een NISSAN Primera P11 CD20-T. Ik heb onlangs de distributieriemen vervangen en sindsdien rijdt de auto geen heuvels meer op. Het is moeilijk om voldoende vermogen te krijgen. 1, 2, 3, het gaat goed, hij lijkt te trekken, maar in de vierde versnelling blijft hij op 120 en is het moeilijk om op snelheid te komen. Ik schakel over naar 5 en niets. Het lijkt alsof hij geen turbo heeft. Ik krijg hem niet boven de 130 en boven de 4000-4500 tpm. Hartelijk dank voor uw aandacht en hulp. Ik heb de flowmeter vervangen en die werkt niet. De injectoren zijn verwijderd en schoongemaakt, maar niets. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30900 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Gebrek aan vermogen
Ik vraag je, heb je gecontroleerd of de turbo-as geen speling heeft? Dit veroorzaakt een verlies van motorvermogen bij hoge toerentallen, omdat het een turbo met vaste geometrie is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30901 door handmatig-mechanisch
Hallo, goedeavond "sebatmymsr", nou nee, de waarheid is dat ik bang was dat iemand me zou antwoorden dat er problemen met de turbo zijn, de waarheid is dat ik niet eens weet hoe het komt. Ja, ik zal je vertellen dat ik, nadat ik de EGR had verwijderd om hem schoon te maken en de inlaatleidingen los zaten, een kijkje heb genomen en ik kon zien dat er olievlekken op zaten, maar ik dacht dat het normaal was. Wat moet ik doen? Welk advies geeft u me? De waarheid is dat ik hulp nodig heb, het is een probleem waar ik helemaal gek van word. Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30903 door handmatig-mechanisch
Je moet de turbo demonteren en opsturen voor reparatie. Als er olie in zit, wijst dat op speling op de as. Dit kan gerepareerd worden, maar je moet hem dan wel verwijderen en repareren. Als je contact met me wilt opnemen, laat het me dan weten of stuur me je e-mailadres. Ik help je graag verder. Groeten uit Argentinië. Seba

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden - 13 jaar en 9 maanden geleden #30904 door handmatig-mechanisch
Bedankt Seba, mijn e-mailadres is ""Ik zie dat je op zoek bent naar een handleiding voor een Nissan NX. Ik ga er alles aan doen om je te helpen. Morgen ga ik aan de slag en haal ik hem op. Wat raad je aan? Is het duur om hem te repareren of moet ik hem bij een sloopbedrijf bestellen? Ik zeg dit vanwege de prijs. Ik heb de mogelijkheid om hem bij de Tower te krijgen. Maar voor nu ga ik hem ophalen, er wat foto's van maken en die naar je opsturen. Groeten en hartelijk dank."
Groeten uit Salamanca - Spanje - Jezus
Laatst bewerkt: 13 jaar en 9 maanden geleden door . Reden: Om mijn standpunt te identificeren