Zoek MDM

Bulletin

OPHANGINGSPROBLEEM

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30872 door handmatig-mechanisch
OPHANGINGSPROBLEEM Gepubliceerd door manual-mecanica
HALLO, ik gebruik nog steeds mijn korte Jetta. Kan iemand me helpen? Mijn auto is erg laag aan de voorkant en het rubber van de linkervork breekt regelmatig. Ik heb de veren en schokdempers gecontroleerd en die lijken in orde. Kan iemand me echter vertellen wat de hoogte is ten opzichte van de band en het spatbord? De mijne is niet hoger dan 4 cm?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30876 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: OPHANGINGSPROBLEEM
Vertel ons eerst uit welk jaar het is en of u niet merkt dat er wijzigingen zijn, en ik zal het u vertellen op basis van de handleiding die u trouwens hier kunt downloaden. Daarin staan de maten die u nodig hebt of de gebruikershandleiding.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #31077 door handmatig-mechanisch
Mijn Jetta is een 1.8 Turvo uit 2001, ik heb hem omgebouwd naar standaard, maar het was een automaat. Het probleem is dat hij aan de voorkant erg laag is en dat het rubber van de rechtervork vaak breekt. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #31085 door handmatig-mechanisch
Controleer de afmetingen aan de voorkant van uw auto en vergelijk deze met de fabrieksgegevens. Het is aannemelijk dat het vervangen van de versnellingsbak geen invloed heeft. Controleer de staat van de steunen aan alle kanten van de motor en de carrosserie. Controleer de hoogte van de spiralen van de schokdempers.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #31088 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend... je moet ervoor zorgen dat de schokdempers en veren in goede staat zijn. Dat zijn de twee componenten van je VW die hem hoogte geven... 70% wordt bepaald door de veer en de andere 30% door de veer... Waarschijnlijk heeft je veer al spanning verloren of zijn ze plotseling aangepast (ingekort) of zijn het plotseling schroefveren en is je ophanging (schokdempers) geblokkeerd, dat wil zeggen halfhard of hard (aangepast)... Je kunt ook controleren of de ophanging aan de achterkant hoger is dan standaard en dit leidt ertoe dat je voertuig aan de voorkant lager staat... de motor- en bakbevestigingen geven je niet de hoogte van het voertuig zelf... Ik hoop dat ik je met deze bescheiden opmerkingen kan helpen... slds.... Jorge. :lol: