Zoek MDM

Bulletin

Temperatuurprobleem vw gazel 88

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3107 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW Gacel 88 temperatuurprobleem
Dit weekend vervang ik de thermostaat. Ik wil er een koudere in zetten, of zoals ze in Venezuela doen, overal gaten boren (met een heel fijn boortje, zo smal als ze willen zeggen), zodat het water een beetje circuleert als de thermostaat dicht is. Wat ik wil weten is wat er mis is met het rubber bovenop, dat zo hard is? Ik denk niet dat er leidingen verstopt zitten. Toen ik het systeem schoonmaakte, was het water dat ik had niet vies. De ventilator zuigt goed aan. Ik heb het systeem al schoongemaakt met koelvloeistof en die dingen. Dit temperatuurprobleem begon de dag na de oliewissel, wat volgens mij niet de oorzaak is, aangezien ik dezelfde olie en hetzelfde filter gebruik als de vorige keren.
cuervomostro of panterablack01, kom je uit Maracaibo? (vanwege de ventilator)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3166 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW Gacel 88 temperatuurprobleem
Verwijder nu het middelste deel van de thermostaat en dat is alles. Houd er wel rekening mee dat de temperatuur in de cilinders op deze manier niet gelijk zal zijn. En als het tijd is om de motor te bouwen, kun je ovale cilinders gebruiken. Ik zal je helpen, Alfredo.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden #3859 door handmatig-mechanisch
Probeer de radiator te demonteren en de honingraat schoon te maken. Deze raakt vaak vol met vuil en laat niet genoeg lucht door om het water te koelen.