Zoek MDM

Bulletin

Hallo!! Problemen met Tsuru 99!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3105 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hallo!! Problemen met Tsuru 99!!!
Wat ik u wel kan vertellen is dat het in het geval van overtollige benzine beter is om alles wat het systeem zou kunnen veranderen, goed te controleren. Het kan de lambdasonde zijn, de carterpansensor, de temperatuursensor en nog een heleboel andere dingen die hetzelfde probleem kunnen veroorzaken. Het is beter om het handmatig te laten controleren door een elektricien, dat is wat ik u kan vertellen. Ik hoop dat ik u heb geholpen en veel succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3182 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hallo!! Problemen met Tsuru 99!!!
Een bijdrage, heeft uw auto een alarm of een stroomonderbreker? Het kan zijn dat de stroom uitvalt door problemen met de auto.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3183 door handmatig-mechanisch
Als u geen alarm hebt, controleer dan alle connectoren, draad voor draad, van de verdeler naar de ontstekingsmodule of, als u geen alarm hebt, naar de ECU.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3242 door handmatig-mechanisch
Het lijkt erop dat uw probleem in de verdeler zit die u hebt gewijzigd, aangezien de regeling van de vonk- en injectiesynchronisatie daar wordt uitgevoerd, en dit systeem werkt op basis van fotocellen, binnenin de verdeler bevindt zich een metalen schijf met 360 kleine sleuven aan de rand en meer in het midden van de omtrek. Er zijn er nog vier andere, maar van een groter formaat. Dan is er een van die sleuven, die de cyclus start, en als de computer die verschillende en initiële puls niet ontvangt, raakt hij buiten controle en kan hij niet identificeren welke injector werkt. Ik hoop dat mijn bijdrage nuttig voor u is, het is het beste dat u hem naar uw monteur brengt en dat onderdeel laat controleren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3243 door handmatig-mechanisch
Het lijkt erop dat uw probleem in de verdeler zit die u hebt gewijzigd, aangezien de regeling van de vonk- en injectiesynchronisatie daar wordt uitgevoerd, en dit systeem werkt op basis van fotocellen, binnenin de verdeler bevindt zich een metalen schijf met 360 kleine sleuven aan de rand en meer in het midden van de omtrek. Er zijn er nog vier andere, maar van een groter formaat. Dan is er een van die sleuven, die de cyclus start, en als de computer die verschillende en initiële puls niet ontvangt, raakt hij buiten controle en kan hij niet identificeren welke injector werkt. Ik hoop dat mijn bijdrage nuttig voor u is, het is het beste dat u hem naar uw monteur brengt en dat onderdeel laat controleren.