Zoek MDM

Bulletin

Hallo!! Problemen met Tsuru 99!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3046 door handmatig-mechanisch
Hallo! Problemen met Tsuru 99! Geplaatst door manual-mecanica
HALLO!!! VRIENDEN, DE STORING BLIJFT EVENT BLIJVEN BIJ HET BEVOCHTIG MAKEN VAN DE BOUGIES MET BENZINE. ZE HEBBEN ME GEZEGD DAT IK DE ECU (COMPUTER) MOET VERVANGEN, MAAR "ACCENT" ZEI DAT IK DE BOUGIES MOET DROGEN, MAAR DEZE VULLEN NIET MEER. DENK JE DAT HET DE BRANDSTOFREGELKLEP ZOU KUNNEN ZIJN??? HELP ALSJEBLIEFT, BEDANKT BIJ VOORBIJ.:woohoo: :cheer:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3048 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hallo!! Problemen met Tsuru 99!!!
Heb je geprobeerd de injectoren los te koppelen, omdat ze mogelijk nog open zijn?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3049 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hallo!! Problemen met Tsuru 99!!!
Als je wilt, leg me dan even uit wat je hebt gedaan, zodat ik verder kan kijken. Heb je de brandstofdruk gecontroleerd, wat is die, een bougiekabel losgehaald en gekeken of de vonk wel komt? Zijn er zoveel tests die je moet doen voordat je de ECU vervangt? Heb je een diagnose gesteld met een diagnosecomputer? Pfff, er zijn veel dingen om te controleren? Laat het me weten, dan kan ik je proberen te helpen. Groeten, Alf.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden - 17 jaar en 3 maanden geleden #3053 door handmatig-mechanisch
KIJK, LAAT IK HET UITLEGGEN, HET STOPTE PLOTSELING!! IK HEB HET GECONTROLEERD EN ER WAS GEEN VONK VAN DE DISTRIBUTIEKABELS. IK HEB DE DISTRIBUTIE VERVANGEN EN NU VONK ER WEL EEN, MAAR DAN VOLTOOIT DE MOTOR BENZINE EN DAAROM START HIJ NIET, HIJ STROOMT IETS!! IK HEB DE BRANDSTOFREGELAAR AL VERVANGEN EN HET IS NOG STEEDS HETZELFDE. IK HEB DE INJECTOREN AL LOSGEKOPPELD EN WEER AANGESLOTEN, EN IK HEB EEN NIEUWE ACCU GEPLAATST OMDAT DE ANDERE VOLLEDIG LEEG WAS, MAAR HET IS NOG STEEDS HETZELFDE: nu moet de ECU vervangen worden, maar het blijft doorgaan, de injectoren zijn gecontroleerd en die zijn in orde, er moet een verborgen probleem zijn. HOE!!!:( :(
Laatst bewerkt: 17 jaar 3 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3095 door handmatig-mechanisch
Kijk, ik weet er niet veel van, maar als we het probleem analyseren, is er dan teveel benzine of is er geen vermogen? Ik weet niets over de computers, maar de ontstekingsmodules geven fouten aan, zoals te weinig lucht. Het komt
zelden voor, maar het zou kunnen zijn dat het luchtfilter al verstopt is, de luchtsensor kapot is, of zoiets, dat kun je zien met de computer.
Te veel benzine. De auto's zijn druk, vriend, de retour is geblokkeerd, injectoren sluiten niet goed. Problemen met de computer die de benzine niet stopt.
Kapotte bougies. Gebruik een bougie die niet van de auto komt, een koude of warme bougie die niet van je motor komt. Er is een merk dat "Aldor" heet. Deze verbranden olie. Ze zijn goed, maar duur. Het is natuurlijk niet zo dat ze veel olie verbruiken en hiermee los je het op.
Dat de kleppen slecht zijn, dat de inlaatklep niet goed sluit, leg een papiertje of iets lichts op de uitlaat, de uitlaat stoot alleen naar buiten, hij mag niet naar binnen stoten, als hij zuigt, is er iets mis.
Dat de kabels in slechte staat zijn of dat een elektrische connector op een gegeven moment kapot gaat, zelfs in de spoel, de weerstand

is beter om met een computer te bekijken wat ermee gebeurt, zoveel technologie veroorzaakt problemen.