Goedemiddag,
ik heb hulp nodig bij een klein probleem met mijn A3. Het begon allemaal in de zomer toen de accu leeg was en ik die moest vervangen. Daarvoor brandde het lampje van het instrumentenpaneel soms feller of minder fel als de auto draaide; de lichtintensiteit varieerde dus, en dat kwam niet door veranderingen in daglicht. Dit ging een tijdje zo door, totdat het digitale display in het instrumentenpaneel op een dag helemaal niet meer werkte. Het ging niet meer aan. Ik ben gaan zoeken en door zekering 17 uit de zekeringkast links in de motorruimte te verwijderen, ging het display weer aan toen ik de auto startte. Als ik de auto uitzet en opnieuw probeer te starten, gaat het waarschuwingslampje niet meer branden.
Ik gebruik de auto dagelijks voor woon-werkverkeer en op een dag liet ik hem een paar dagen in de garage staan – verrassing! – accu leeg! Dit is nu een paar keer gebeurd en ik heb gemerkt dat het waarschuwingslampje de hele dag blijft branden. Ik hoop dat
iemand me kan helpen. Audi vertelde me dat ik een nieuw instrumentenpaneel nodig heb om het probleem met het waarschuwingslampje op te lossen - €800 voor het geheel.