Zoek MDM

Bulletin

Hulp bij de versnellingsbak van een BMW M5 uit 1984

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden - 13 jaar en 6 maanden geleden #30229 door handmatig-mechanisch
Ik wil weten of de versnellingsbak van de BMW M5 gedemonteerd kan worden en welke stappen daarvoor nodig zijn.
Mij is verteld dat de versnellingsbakken verzegeld zijn, maar dat ze nog steeds geopend kunnen worden omdat het achteruitrijtandwiel vastzit door een breuk en ik dat wil vervangen.
Laatst bewerkt: 13 jaar 6 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30232 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij de versnellingsbak van een BMW M5 uit 1984
Alle versnellingsbakken kunnen worden gedemonteerd, omdat ze voor de montage worden gemonteerd. Als het een handgeschakelde versnellingsbak is, is er weinig zorg nodig, maar controleer vooral de positie van de synchronisatie van de versnellingspook goed, zodat u na montage niet merkt dat er een versnelling ontbreekt of dat er geen achteruitversnelling is. Maar als advies: koppel de versnellingspook los van de pook en probeer te controleren of de versnellingen handmatig in en uit de bak gaan, want soms is de pook losgeschroefd of beweegt hij, en dat is het hele probleem. Voordat u de versnellingsbak demonteert, veel succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.