Zoek MDM

Bulletin

1993 GRAND CHEROKEE A/C AFVOER

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30245 door handmatig-mechanisch
Handmatig-mechanisch antwoord op het onderwerp Re: A/C-AFVOER VAN DE GRAND CHEROKEE UIT 1993
Kijk, die vrachtwagen heeft wel degelijk een slang, alleen heeft iemand of een monteur hem eraf gehaald en er niet meer op gezet. Kijk onder de rechterstoel naar een klein plastic buisje. Kijk welke kant het opgaat; je ziet het aan de rechterkant. Kijk dan ook aan de rechterkant van de motor. Je ziet het wel, maar niet duidelijk genoeg. Er zou een metalen kap of een stoffen isolatie onder moeten zitten, en die is geblokkeerd

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30246 door handmatig-mechanisch
Handmatig-mechanisch antwoord op het onderwerp Re: A/C-AFVOER VAN DE GRAND CHEROKEE UIT 1993
Of probeer van binnenuit een schroevendraaier in te steken, zodat je precies kunt zien waar de afvoer uitkomt. Dan vind je hem sneller. Om de afvoer zelf te verwijderen, moet je de verdamper demonteren. Daarvoor moet je het dashboard laten zakken en heel voorzichtig zijn met de draden, maar de manier die ik heb uitgelegd is makkelijker

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30247 door handmatig-mechanisch
Oké, ik zal er wat meer tijd aan besteden om het te zoeken. Dit probleem speelt al zo'n vier maanden. Daarvoor lekte het behoorlijk. Ik heb mijn andere auto's altijd van binnenuit onderhouden met water onder druk, maar bij deze SUV is er geen toegang toe. Het systeem is volledig afgesloten omdat alle apparatuur zich in de cabine bevindt. Nogmaals bedankt, en ik laat je weten wat de resultaten zijn. Een virtuele knuffel en de beste wensen voor het nieuwe jaar. We houden contact.
Eduardo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30248 door handmatig-mechanisch
Oké, dat is de andere optie waar ik niet aan wilde denken, maar ik heb gemerkt dat het niet nodig is om iets te demonteren. Sterker nog, ik zou het niet doen, want ik heb een hekel aan geluiden in de auto en het verwijderen van het dashboard zou alleen maar meer lawaai veroorzaken. Ik laat je over een paar dagen weten wat er met je advies gebeurt. Groetjes

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30253 door handmatig-mechanisch
Oké vriend, groeten uit Venezuela ook